MOSSAD LUISTERT MEE IN NEDERLAND

Adje

Bericht door Adje »

Als het openingsartikel niet over de Mossad maar over de CIA had gegaan hadden jullie (Billy, Kena) niet zo gereageerd, maar ik had hetzelfde gezegd!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Adje
Als het openingsartikel niet over de Mossad maar over de CIA had gegaan hadden jullie (Billy, Kena) niet zo gereageerd, maar ik had hetzelfde gezegd!

dan had ook billy hetzelfde gereageerd.

CIA zijn ook mijn vrienden hahhahaha:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

kheb niks te vrezen van die lui dus.....

wat jij kena???:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Frost

Bericht door Frost »

Zolang het hier in Nederland nog steeds legaal is om geld in te zamelen voor terreurbewegingen (zoals Hamas), vind ik het een geruststellende gedacht dat de Profs een oogje in het zeil houden.
(En anders waarschijnlijk ook nog wel)
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Quote: CIA zijn ook mijn vrienden hahhahaha

Zeg mij wie uw vrienden zijn...

Je zou eens wat moeten lezen over de ins en outs van de inlichtingendiensten. KGB, CIA, Mossad, MI5/6.... Het is allemaal gelegaliseerde georganiseerde misdaad.
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Billy
Origineel geplaatst door Adje
Als het openingsartikel niet over de Mossad maar over de CIA had gegaan hadden jullie (Billy, Kena) niet zo gereageerd, maar ik had hetzelfde gezegd!

dan had ook billy hetzelfde gereageerd.

CIA zijn ook mijn vrienden hahhahaha:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

kheb niks te vrezen van die lui dus.....

wat jij kena???:in
*high five*, Billy :,:,:,
Trouwens Billy, vind jij het ook zo heerlijk wanneer mensen voor ons denken (giechel).

Ach ja, de Mossad.... en ondertussen weet Amerkia alles over ons en bespieden ons tot in onze huizen middels satelliet. Het zou me echt een worst wezen :,:,:, :bou:

Doegiedoeg!

Kena
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door bjdendekker
Quote: CIA zijn ook mijn vrienden hahhahaha

Zeg mij wie uw vrienden zijn...

Je zou eens wat moeten lezen over de ins en outs van de inlichtingendiensten. KGB, CIA, Mossad, MI5/6.... Het is allemaal gelegaliseerde georganiseerde misdaad.

:,:,:,van wel heel laag niveau !!!!


ff serieus:

dit kan je nooit en te never stellen vriend dekker!!

Weet jij hoeveel aanslagen de mossad al heeft kun nen voorkomen en vereideleen HONDERDEN!!!!!!!

Raad je aan om eens wat te lezen over en van deze organisaties.

het neiuste boek ""ramzi youssef ( hoofddader aanslagen op wtc in 1993) en Bin laden de nieuwe jakhalzen geeft een zeermooie beschrijving van de insopanningen van CIA, FBI en NYPD om deze ramzi Youssef te pakken te krijgen!!

gelegaliseerde misdaad?? WEET WAT JE ZEGT MAN!!

de diensten kunenn tenminste terrorisme nog enigszinds aanpakken en bestrijden.

en ja kan de CIA en Mossad natuurlijk niet vergelijken met de vroegere KGB ....

waar is jou mening op gebaseerd dekker???????????????????

heb je last van ze of zo??


KENA:in:in:in al getekend op http://www.proisrael.nl????

wat hebben wij veel vrienden he kena??:wo:cool:

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Kena

Bericht door Kena »

Shalom Billy,

Túúrlijk heb ik getekend :bou: uiteraard. En ook op onze forum gezet voor extra steun van onze kijkbuis-lezertjes.

Hé Billy, lees dit eens, dit vind je leuk. Heeft ook betrekking tot onze vrienden!! Als je héél gooed leest met G´d in je hart, gaat je nl iets bijzonders opvallen :bou:

[quote]
De Minister-president van Israël Ariël Sharon verklaart dat een Palestijnse staat een gevestigd feit is...

Een patroon van verklaringen gevolgd door groot verlies van levens gaat door.

Ongeveer 90% van de geplande aanslagen wordt in Israël voorkomen. Regelmatig horen we van de grote die op wonderbaarlijke wijze door de Here zijn afgewend. Droevig genoeg zijn er van tijd tot tijd zelfmoordaanslagen waarbij grote verliezen van levens en vele gewonden te betreuren zijn. Ironisch genoeg zijn ze drie keer dit jaar voorgekomen en wel precies op de dag dan wel binnen 24 uur nadat Minister van Buitenlandse Zaken Shimon Peres de voorkeur van Israël’s regering voor een Palestijnse staat uitsprak.

Op 19 mei riep Peres op versneld te komen tot een Palestijnse staat. Op 18 september zei hij tegen de VN dat de voorkeur van zijn natie uitgaat naar een Palestijnse staat en dat terreur het einde van de bezetting tegenhoudt. Op 21 oktober zei hij tegen de Ministers van Buitenlandse Zaken van de Europese Unie dat Israël formeel de visie van President Bush over het Midden Oosten accepteert. Deze presenteerde hij in zijn toespraak van 24 juni waarin hij opriep te komen tot twee staten voor twee volken.

Shimon Peres is niet langer lid van de Israëlische regering.

Op donderdag verklaarde Israël’s Minister-president Ariël Sharon dat hij een Palestijnse staat als een gevestigd feit beschouwd. “Ik wil een overeenkomst bereiken met de Palestijnen, omdat dat de enige oplossing is voor Israël’s sukkelende economie,â€
Adje

Bericht door Adje »

Kena,

Bijzonder lezenswaardig is het nieuwe boekje van W.J. Ouweneel: Israel en de Palestijnen...

Als je die gelezen hebt, spreek ik je nog eens!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Adje
Kena,

Bijzonder lezenswaardig is het nieuwe boekje van W.J. Ouweneel: Israel en de Palestijnen...

Als je die gelezen hebt, spreek ik je nog eens!

alsof Willem Ouweneel de wijsheid in pacht heeft.

hebbet boekje overigens gelezen...:#:#:#:#

heeft zich "" een weinig"" in de materie verdiept die Willem:sne:sne:sne:sne

vermoed dat kena na het lezen van dit boekje dus niet anders zal praten..

Billy tenslotte ook niet adje...... helaas:sm:sm
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Adje
Kena,

Bijzonder lezenswaardig is het nieuwe boekje van W.J. Ouweneel: Israel en de Palestijnen...

Als je die gelezen hebt, spreek ik je nog eens!
Zo, zo, zo Adje, wat kan meneer Ouweneel over dat volkje zeggen? ;)
Wat dat betreft heb ik veel werken gelezen, hou alles in de pijling, dus ik ben errug goed op de hoogte :!

Ik ben niet zo naief als je denkt! Maar laat mij zelf kiezen of ik paranoia wil worden of niet :bou: en of ik 500% achter het volkje wil staan of niet :in

[Veranderd op 2/12/02 door Kena]
Kena

Bericht door Kena »

Hé Billy-vriendje,

Wat vond je nou van dat stukje? :in
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Kena
Hé Billy-vriendje,

Wat vond je nou van dat stukje? :in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

.......De Iraakse regering en de VN-wapeninspecteurs zijn een week na het begin van de nieuwe wapeninspecties in Irak met elkaar in conflict. De Iraakse vice-president Taha Yassin Ramadan heeft inspecteurs in niet mis te verstane bewoordingen uitgemaakt voor spionnen van de CIA en de Israëlische dienst Mossad. ......

( zie voor volledige bericht topic Israel en middenoosten; wapeninspecties irak)



praat je ook weer anders zeker?? ;D :D

SHALOOM

Billy

Origineel geplaatst door Adje
Kena,

Bijzonder lezenswaardig is het nieuwe boekje van W.J. Ouweneel: Israel en de Palestijnen...

Als je die gelezen hebt, spreek ik je nog eens!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Adje

Bericht door Adje »

Ongetwijfeld zijn er spionnen van de Mossad geinfiltreerd in Irak. Ze zijn gewoon goed, dat geef ik onmiddelijk toe. Maar ik blijf erbij dat het van 'verstandloosheid' getuigt om toe te juichen dat ze Nederland afluisteren. Dat gaat echt nergens over.

En dat er spionnen van de VS binnen de groep wapeninspecteurs zitten, wil ik ook graag geloven.

Het is toch superduidelijk dat Bush op oorlog uit is? En wel voor de nieuwe presidentsverkiezingen... Waar is Amerika mee bezig mensen? Weten jullie hoeveel doden er gaan vallen daar? Saddam snapt ook dat het erop of eronder wordt, en wil in zijn dood zoveel mogelijk mensen meenemen. Natuurlijk, die vent is gestoord, maar op zo'n grove manier hem in het nauw blijven drijven, zoals Amerika doet, en dat alleen voor olie en een 'zetel' in het Midden Oosten, dat is ook niet goed. Bovendien krijgt Amerika de hele Arabische Liga op z'n nek, die Saddam ook niet erg zien zitten, maar toch voor een moslim kiezen, boven een 'christen' als Bush.



[Veranderd op 6/12/02 door Adje]
Plaats reactie