MOSSAD LUISTERT MEE IN NEDERLAND

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

MOSSAD LUISTERT MEE IN NEDERLAND

Bericht door Billy »

wat vmaakt het nou uit dat de Mossad meeluistert??

we staan toch aan de kant van Israel??

Of terroristen en criminelen nou hier of dara worden opgepakt , ze moeten toch achetr de tralies??
Gisteren onthullend nieuws bij de EO op radio 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


„Mossad kan tapkamers afluisterenâ€
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Wat een blunder dan voor de mossad dat ze ondekt zijn.
Maar nederland heeft toch niets te verbergen, of wel soms.
Ze kunnen maar beter jacht maken op Bin Laden, dan Nederland een beetje afluisteren dan doen ze nog wat nuttigs die niewsgierige aapen.



[Veranderd op 23/11/2002 door Matthijs]
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Ik heb de bewuste reportage op radio 1 gehoord. Ik vond het schokkend. Dat we pro-Israël zijn heeft hier niets mee te maken. De Mossad is een keiharde inlichtingendienst die nergens voor terugdeinst. Het Mossadbelang kan in bepaalde situaties wel eens niet gelijk zijn aans ons landsbelang. Dit mag absoluut niet en er moeten dan ook stappen gehomen worden dat het nooit weer voorkomt.
Kena

Bericht door Kena »

Maak je niet druk, de CIA luistert ons ook af. En hé... de mossad is de BESTE geheime inlichtingen dienst, dus als er wat verijdelt dient te worden, zullen ze het zeker niet laten.

Ik zit er echt niet mee :bou:

Baruch Yeshua HaAdon!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

tgeeft me zelfs nog een "" veiliger"" gevoel!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Zou Gretta Duisenberg er ook zo over dneken?

Ze doet dingen die volstrekt legaal zijn hier, maar zou toch de interesse van bepaalde Israëli's op kunnen wekken. Ik vind dat een kwalijke zaak, ook al ben ik anti-Gretta en pro-Israël. Democratie is democratie en een rechtstaat is een rechtstaat.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door bjdendekker
Zou Gretta Duisenberg er ook zo over dneken?

Ze doet dingen die volstrekt legaal zijn hier, maar zou toch de interesse van bepaalde Israëli's op kunnen wekken. Ik vind dat een kwalijke zaak, ook al ben ik anti-Gretta en pro-Israël. Democratie is democratie en een rechtstaat is een rechtstaat.
Ald de nederlandse politie of AIVD geen tap heeft op het nummer van Greta Duisenberg heeft de Mossad ook weig af te luyisteren van haar..........:$:$:$:mad::mad:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Billy
tgeeft me zelfs nog een "" veiliger"" gevoel!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
:,:,:,:,
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Quote: "`Kadosh kadosh kadosh Adonai Elohiem, tz´vaoth, Asher havay v´hoveh v´yavo!!!`

Chizayon 4:8 "

Aha, had dat gelijk gezegd. Nu is ales ineens duidelijk.
Adje

Bericht door Adje »

Dit gaat helemaal nergens over mensen! Pro-Israel zijn is heel wat anders dan alles maar goedkeuren wat Israel doet. Het interesseert de Mossad helemaal niets of we het hier in Nederland nu wel of niet goed vinden dat ze ons afluisteren. Ze gaan gewoon hun eigen gang. En als ze het nodig achten, gebruiken ze die gegevens net zo makkelijk tegen ons! Ik zie een zekere verblinding.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

MOSSAD LUISTERT MEE IN NEDERLAND?

Ja, en ook op dit forum. Waarom dacht je anders dat ik zo'n joodse naam heb? :cool:
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

en de zonnebril natuurlijk, Kislev.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door bjdendekker
Quote: "`Kadosh kadosh kadosh Adonai Elohiem, tz´vaoth, Asher havay v´hoveh v´yavo!!!`

Chizayon 4:8 "

Aha, had dat gelijk gezegd. Nu is ales ineens duidelijk.

:,:,:, Openbaring 4:8 :o
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Adje
Dit gaat helemaal nergens over mensen! Pro-Israel zijn is heel wat anders dan alles maar goedkeuren wat Israel doet. Het interesseert de Mossad helemaal niets of we het hier in Nederland nu wel of niet goed vinden dat ze ons afluisteren. Ze gaan gewoon hun eigen gang. En als ze het nodig achten, gebruiken ze die gegevens net zo makkelijk tegen ons! Ik zie een zekere verblinding.
Nou, blind ben ik zeker niet :cool:

Wees consequent en roep dit ook ff over de CIA :bou:
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Tja ik had dit vooraf al kunnen vertellen. Zo'n beetje alle grote cryptografen (codeerders) zijn Joden. Alle grote versleutelingssystemen zijn door of mede door Joden gemaakt. Ze zullen zelf ook wel wat gaatjes weten te vinden.

Samen met de NSA in amerika hebben ze waarschijnlijk ook nog de grootste computerkracht op de wereld, waarbij je niet vreemd op moet kijken als ze ongeveer elk mailtje wat verstuurd wordt binnen vijf minuten kunnen lezen. Hoe zwaar ook beveiligd.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie