De Boer wil autorijden 17-jarigen toestaan

tukkertje
Contacteer:

De Boer wil autorijden 17-jarigen toestaan

Bericht door tukkertje »

Minister De Boer van Verkeer en Waterstaat vindt dat jongeren van zeventien jaar in de toekomst onder begeleiding van een ervaren automobilist de weg op mogen.

Wat vinden jullie hiervan.
Em.

Bericht door Em. »

zoiets bedenken ze altijd als het voor mij niet meer geld... (ik ben 18)
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Net wat je Em. DAARom ben ik ook tegen :smash:
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Je betn dus tegen omdat je er zelf geen gebruik meer van kunt maken. vind ik geen argument.
zekharyahu

Nee, sorry dat was geen serieuze reactie :).
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oke hahahaha. Ben benieuwd wat je er van vind
Em.

Bericht door Em. »

mag van mij hoor, als ze daardoor meer ervaring opdoen en als dat het aantal ongelukken zou kunnen verminderen...
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het draaid denk ik allemaal om ervaring. Statisch is bewezen dat de meeste mensen vlak na het behalen van hun rijbewijs de meeste ongelukken maken. Als dat op zo'n manier terug gebracht kan worden vind ik het een goed plan.

tukkertje
Britt1983

Bericht door Britt1983 »

Als ze dan in een gewone personenauto mogen rijden ben ik het er niet mee eens. Of ze moeten bepaalde wegen aanwijzen waar ze mogen rijden. Lesauto's hebben niet voor niks dubbele bediening. En ik ga er vanuit dat ouders niet speciaal een nieuwe auto gaan kopen omdat hun kind onder begeleiding mag gaan rijden.

Britt
Kislev_123

Bericht door Kislev_123 »

BELACHELIJK!!!!! ECHT BELACHELIJK, OPSCHROEVEN NAAR 21 JUIST!!! ZO'N PUBERTJE VAN 17 ACHTER HET STUUR -> IK GA EEN LEOPARD TANK KOPEN.
zekharyahu

Oorspronkelijk gepost door Kislev
BELACHELIJK!!!!! ECHT BELACHELIJK, OPSCHROEVEN NAAR 21 JUIST!!! ZO'N PUBERTJE VAN 17 ACHTER HET STUUR -> IK GA EEN LEOPARD TANK KOPEN.
Je herkent jezelf zeker in zo'n pubertje :winknudge:
peentje

Bericht door peentje »

misschine die andwer niet, maar ik wel, maar het is toch te belachelijk, dat als de meeste ongelukken tussen de 18-22 jaar gebeuren, en dan nog jonger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:crazy::NO!:
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dan heb je wel meer rijervaring. Mer kilometers gereden. Hoe meer kilometers je rijd des te zekerder ga je rijden. Het blijkt dat de meeste ongelukken gebeuren omdat de jeugdige berijder niet zo snel wist wat hij/zij moest doen om het ongeluk te voorkomen. Dit heeft dus te maken met ervaring.
Wil natuurlijk niet zeggen dat mensen met veel rijervaring geen ongelukken kunnen veroorzaken.:bigok::bigok:
tukkertje
Contacteer:

Re: De Boer wil autorijden 17-jarigen toestaan

Bericht door tukkertje »

Was dus in 2002 ook al een proefballonnetje
-DIA-

Re: De Boer wil autorijden 17-jarigen toestaan

Bericht door -DIA- »

Is dat wijsheid? Als toch duidelijk uit statistieken blijkt dat jonge verkeersdeelmemers de meeste brokken maken?

Misschien dat de wijsheid (ervaring) dan een jaartje opschuift, en dat ze zich op 18-jarige leeftijd (door de ervaring) als 19-jarigen gaan gedragen... Ik heb daar geen cijfers over, maar het zou kunnen...

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie