Jackass

Plaats reactie
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Jackass

Bericht door Madtice »

Tiener zwaar gewond na nabootsen stunt Jackass

Uitgegeven: 13 november 2002 10:56

AMSTERDAM - Een 15-jarige fan van de MTV-show Jackass is met zware brandwonden opgenomen in een ziekenhuis nadat hij een stunt nabootste. De tiener stak een in alcohol gedrenkt T-shirt in brand, terwijl vrienden hem filmden.

Dezelfde vuurstunt leidde eerder al tot ongelukken onder jongeren. Zo liep 14-jarige jongen in Californië en een tiener in Duitsland zware brandwonden op. De show is na het meest recente incident verboden in de VS.


Wat vinden jullie van de show Jackass? Ik moest er zelf altijd wel een beetje om lachen. Wat een zotten zijn dat zeg!

Elk programma beginnen ze met 'Doe dit niet thuis, dit is gevaarlijk, dit zijn stuntmannen.' Hoe verschrikkelijk stom ben je dan als je je t-shirt in de fik gaat steken! Hebben die gozers geen hersenen of zo?
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Bedoel je de makers van het programma, degenen die het uitzenden, degenen die verantwoordelijk zijn voor het uitzenden, de kijkers of die jongens?

Ach, het maakt niet uit ook. Volgens mij is het antwoord ongeacht wie je bedoelt: nee.
Alex

Bericht door Alex »

Gelukkig geen tv, dus kan ik het ook niet kijku. snap ie
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

jack-ass is het engelse woord voor mannetjes-ezel...
Olli

Bericht door Olli »

Ja, ik moet zeggen dat die gozer niet echt uitblinkt in handigheid.
Knap stom dus.

Ik heb het programma wel eens gezien, maar je staat er versteld van wat ze allemaal verzinnen.
Het slaat inderdaad allemaal helemaal nergens op. Maar aks je het zo in eerste instantie ziet, moet je wel lachen.:,:,
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ik moet er ook altijd wel om lachen. Het zijn allemaal skaters trouwens, en een aantal van mijn vrienden ook, alleen zijn die christelijk. Maar die verzinnen ook de meest rare dingen horen. Dat zit zeker in je levenstijl als je skater bent.

Het domme is vooral dat mensen niet nadenken en het gewoon na gaan doen. Je snapt toch ook wel dat je niet zomaar je shirt in de fik moet steken. Bij Jackass deden ze dat met brandwerende kleding er onder........... en dat lieten ze zien!!!!!
Trein

Bericht door Trein »

Ach ja, ze zeggen er niet voor niets bij "don't try this at home"

Maar ja, lezen is een vak apart natuurlijk.
Plaats reactie