sluipschutter in Amerika

Plaats reactie
Em.

sluipschutter in Amerika

Bericht door Em. »

De laatste paar weken is er in Amerika iemand niet helemaal lekker geworden. In ieder geval zijn er al 13 mensen beschoten en 10 gedood.
Hij heeft nu ook al kinderen bedreigt. Massale paniek dus.
Ik vind het maar eng worden allemaal. Is de kans reeel, dat dit in Nederland ook zou kunnen gebeuren? of is dit nu typisch amerika....(voor zover dit daar 'normaal' is dan.)
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Ik denk eerlijk gezegd dat iemand die hetzelfde doet in Nederland sneller opgepakt is. Nederland is kleiner en het is veel moeilijk hier om je te verstoppen. De VS is heel groot, het is daar veel moeilijker om daar iemand te pakken te krijgen.

Ik denk dus dat de kans niet zo heel groot is dat het hier in Nederland ook gebeurt.
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Het is soweiso al wat Amerikaans omdat wapenbezit in Amerika mag.. dus dan is het makkelijker om ook werkelijk het te gebruiken. In Nederland is wapenbezit verboden dus zal het wat minder snel gebeuren denk ik... (hoop ik)

:tasty:
bazz
Berichten: 182
Lid geworden op: 06 mei 2002, 10:48
Locatie: Leiden

Bericht door bazz »

mmm, dat kon je nog wel eens tegenvallen. ook in nederland kun je vrij gemakkelijk aan wapens komen, als je er maar geld voor uitlegt. bovendien zijn het dan altijd illegale (=ongeregistreerde) wapens, wat het zoeken niet vergemakkelijkt.
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Origineel gepost door bazz
mmm, dat kon je nog wel eens tegenvallen. ook in nederland kun je vrij gemakkelijk aan wapens komen, als je er maar geld voor uitlegt. bovendien zijn het dan altijd illegale (=ongeregistreerde) wapens, wat het zoeken niet vergemakkelijkt.
ja okeej, maar toch veel minder makkelijk dan in amerika.. als je je daar onveilig voelt schaf je een wapen aan.. dat doen mensen hier toch niet zo snel als het illegaal moet...
Plaats reactie