Blij met de val van het kabinet?!

Adje

Bericht door Adje »

Op zich vind ik het wel goed, kvind het nu wel weer leuk geweest, maar ik heb toch op Nee gedrukt, omdat ik het allemaal een beetje rot voor de koningin vind.... Die zat hier eigenlijk ook niet op te wachten...
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Werd tijd ook. Alleen helaas wel op het verkeerde moment.
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

Ik ben niet echt blij met de val van het kabinet. Er zat veel talent bij (Donner, de Hoop Scheffer, Balkenende, enz.). Ik vindt het jammer dat zo'n domme ruzie er de oorzaak van is dat het kabinet valt. Er zijn natuurlijk ook lichtpunten. De SGP wint misschien weer een zetel erbij, en misschien komt Van Middelkoop weer terug in de kamer. Verder ben ik bang dat ook Groenlinks weer wat wint, die Rosemuller met z'n grote mond ook, maar hij spint er wel garen bij. :(
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door De waarheidsvriend
Ik ben niet echt blij met de val van het kabinet. Er zat veel talent bij (Donner, de Hoop Scheffer, Balkenende, enz.). Ik vindt het jammer dat zo'n domme ruzie er de oorzaak van is dat het kabinet valt. Er zijn natuurlijk ook lichtpunten. De SGP wint misschien weer een zetel erbij, en misschien komt Van Middelkoop weer terug in de kamer. Verder ben ik bang dat ook Groenlinks weer wat wint, die Rosemuller met z'n grote mond ook, maar hij spint er wel garen bij. :(

latenm we hopen dat er een rechts kabinet blijft. ( ik gun CDA die 51 zetels in de opiniepeiling van harte)

CDA + VVD geeft 79 zetels!!! = merederheid!
Opiniepeiling SBS 16-10-2002

JPB for ever President!!


niettemin stem ik met adje in dat het voor onze koningin Beatrix een erg trieste situatie is. Ze zal deze week nog aan de slag moeten gaan en zo wordt haar rouwproces wat zeer vers is wel erg ruw verstoort.:#:#:#:#

Laten we voor balkenende en de koningin bidden om sterkte en wijsheid bij de te nemen beslissingen.

Blij? misschien beetje , zodat de :in SGP :in haar derde zetel terug mag krijgen!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Aapjes

Bericht door Aapjes »

[font=Lucida Console]We moeten het nog maar afwachten, of we blij kunnen zijn.[/font]
madelief

Bericht door madelief »

Dat is ook wel zo maar ja. De verkiezingen afwachten maar dan.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door madelief
Dat is ook wel zo maar ja. De verkiezingen afwachten maar dan.
Campagne voeren voorBIJBELS gefundeerde en Conservatief Rechtse Politiek!!!!!!!!:-:-:-:-:-
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

De SGP dus.
:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:


:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

eeeehhhhhhhhhhhh

PRECIES JA

:in:in:in:inSGP:in:in:in:in


ps zie ook mjn reacties in rubriek politiek
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
madelief

Bericht door madelief »

Ik weet lekker toch al dat het CDA al gaat winnen hoor.
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

Billy, ik heb je reactie gezien. Jammer van de SGP. Maar als alle Forumleden nu is actie gaan voeren voor de Staatkundig Gereformeerde Partij. Dan rolt als grootste partij uit de bus: dddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeee

SGP

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:

;);););););););););););););););););););););););););)
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben gelukkig met de val van het kabinet, alleen laten we hopen dat we alsnog weer een rechts kabinet terug krijgen.

Alleen vind ik het wel schandalig dat zelfs een CDA op de dag van bijzetting van prins Claus zich op de middag al weer volop bezig is met al deze aardse zaken.
respect voor de dood spreekt hier mijn inziens beslist niet uit.
We merken hier hoe de mens opgaat in zichzelf. s´Morgens staan we aan het graf en s´middags zijn we wer volop bezig met de wereld en haar begeerlijkheid.
Ook hieruit blijkt maar weer dat de C van de CDA niets meer voorstelt.
Zelfs de dood brengt hen niet meer tot nadenken en inkeer.

Jammer dat dit nu zo de geschiedenis moet ingaan.

CDA? ze kunnen er beter DA ( de drogist) van maken.

:mad:
Plaats reactie