Blij met de val van het kabinet?!

Zoeker

Bericht door Zoeker »

SGP voor oprechte christelijke medemenselijkheid, bijbelse normen en waarden! Stem vóór SGP
:)
david

Bericht door david »

Origineel geplaatst door Jelle
Ik ben gelukkig met de val van het kabinet, alleen laten we hopen dat we alsnog weer een rechts kabinet terug krijgen.

Alleen vind ik het wel schandalig dat zelfs een CDA op de dag van bijzetting van prins Claus zich op de middag al weer volop bezig is met al deze aardse zaken.
respect voor de dood spreekt hier mijn inziens beslist niet uit.
We merken hier hoe de mens opgaat in zichzelf. s´Morgens staan we aan het graf en s´middags zijn we wer volop bezig met de wereld en haar begeerlijkheid.
Ook hieruit blijkt maar weer dat de C van de CDA niets meer voorstelt.
Zelfs de dood brengt hen niet meer tot nadenken en inkeer.

Jammer dat dit nu zo de geschiedenis moet ingaan.

CDA? ze kunnen er beter DA ( de drogist) van maken.

:mad:
Oeps opa Jelle, daar ben ik het toch niet mee eens. Omdat ze 's middags verder gingen met hun bezigheden stelt de C opeens niets meer voor. Maar wat betreft de DA ben ik het met je eens: ik kom er graag om weer eens lekker te geuren! :,:,:,:,

Ik weet het niet hoor. Alles heeft al zo'n tijd op een lager pitje gestaan vanwege de dood van prins Claus. En nu het kabinet gevallen is, zal er toch in korte termijn nog hééél veel geregeld moeten worden voor de nieuwe verkiezingen enzo.

Ik ben blij met de val van het kabinet, maar ik hoop dat de verwachtingen uitkomen en het CDA nog groter terugkomt in januari.
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

Je moet je niet teveel over aardse dingen opwinden Rens.;)
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ja, ik ben blij met de val van dit kabinet, want dit kon niet zo doorgaan.

Nee, ik ben niet blij met dit kabinet want we hadden/hebben 1,6 mln kiezers die ergens op gestemd hadden.

Waarom formuleer ik dat zo? Wel omdat ik een onbestemd gevoel blijf houden bij dit alles. Kijk als we een deksel op een vulkaankrater leggen dan is het allemaal wat minder, maar er hoeft maar wat te gebeuren en de zaak ontploft. Als we een CDA/VVD kabinet krijgen die voortborduurt op de thema's van het vorige dan is mijn ongerust deels weggenomen. Wordt er echter niet geluisterd naar de stem van het volk dan creëeren we vanzelf een probleem, immers de vulkaan rommelt nog. Er hoeft maar één charismatische leider op te staan die verwoordt wat de man op de straat denkt en hij trekt massa's volk mee. Ik hoop ook dat dat de les is die er uit geleerd is, luister naar de mensen uit de straat! Dus niet zoals die PvdA'er onlangs zei bij de presentatie van het veiligheidsplan voor Rotterdam, nl. er blijft te weinig geld over voor kunst en cultuur!Of de bevolking dat belangrijk vindt! Die wil veilig over straat en ook 's nachts en ook veilig over het Centraal Station.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Origineel geplaatst door Jelle
Alleen vind ik het wel schandalig dat zelfs een CDA op de dag van bijzetting van prins Claus zich op de middag al weer volop bezig is met al deze aardse zaken.
respect voor de dood spreekt hier mijn inziens beslist niet uit.
We merken hier hoe de mens opgaat in zichzelf. s´Morgens staan we aan het graf en s´middags zijn we wer volop bezig met de wereld en haar begeerlijkheid.
Ook hieruit blijkt maar weer dat de C van de CDA niets meer voorstelt.
Zelfs de dood brengt hen niet meer tot nadenken en inkeer.
Of zou dit juist getuigen van verantwoordelijkheidsgevoel en 'verantwoording durven nemen'? Ik denk het wel!

'De wereld en haar begeerlijkheid'?

Waar slaat dat nu weer op?

Denk je dat het zo begeerlijk is om in crisisberaad bijeen te zijn??????

Nee!

Dit was gewoon keihard nodig!

Zie het maar als een soort van 'werk op zondag wat door moet gaan'.



Een 'breekje' van Breekijzertje
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ja, die crisisraad was inderdaad erg noodzakelijk. Natuurlijk beetje vervelend dat het precies op de begravenis was, maar aan de andere kant, de koningin die moet voor dat soort dingen prive en zakelijk gewoon kunnen scheiden hoor. Het is toch tenslotte haar baan!

En zo werelds begeerlijk is de politiek niet echt, want waarom zitten de SGP en de CU er dan nog steeds in?
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Het is jammer voor Balkenende dat dit moest geschieden. Maar het was en is de beste oplossing geweest.
Alleen dit had niet mogen gebeuren op de dag dat Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus van Ambtsberg werdt begraven.

Dit is mijn mening.

Bedankt

Gegroet Kuifje
Plaats reactie