aanslag op Pim Fortuyn

limosa

aanslag op Pim Fortuyn

Bericht door limosa »

bizar!
hoor net op de radio dat Pim Fortuyn is neergeschoten in Hilversum
wordt ongetwijfeld vervolgd . . .
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is vrijwel zeker dat Pim fortuijn is overleden aan zijn verwondingen, volgend de laatste berichten.
Verschrikkelijk dat dit kan gebeuren in Nederland.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Dit is echt ongelofelijk!!!!!!! Wie had dit verwacht in Nederland!!! Op deze wijze krijgen zijn woorden toch nog een beetje inhoud!!!

In 1 woord vreselijk!!!! Ik ben ook niet voor Pim, maar om op deze wijze te reageren! Nee, niet normaal!
bloob

Bericht door bloob »

Dr zijn gewoon geen woorden voor.... Waar zijn ze nou helemaal mee bezig!!! :?
Billy

Bericht door Billy »

GEEN WOORDEN VOOR!!!!!!!!!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Pim Fortuyn is al dood!
Echt vreselijk!!
Welke smeerlap heeft dat op zijn geweten zeg!! Een minne streek is het!

Inderdaad...
Geen woorden voor!!!
Kena

Bericht door Kena »

VERSLAGENHEID
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is werkelijk verschrikkelijk dat Pim Fortuijn is doodgeschoten. Dit alles is een enorme aanslag op de politiek en de democratie in ons land.
Nog maar kort daarvoor heeft hij verklaart in de radiostudie dat hij 87 jaar zou worden, nog niet wetend dat hij even later voor zijn Godsrechterstoel zou moeten verschijnen.
Het is werkeleijk afschuwelijk dat dit gebeurd is en het kan ook alleen maar door een krangzinnig iemand gebeurd zijn.
Dit gebeuren grijpt mij bijzonder aan, te meer omdat wij het afgelopen weekend ook te horen hadden gekregen dat er een kandiaat bij ons in de kerk plotseling was overleden op 26 jarige leeftijd.
Zijn moeder riep hem op koninginnedag morgen maar omdat ze niets hoorde lipe ze naar boven om hem wakker te maken. Tot haar ontzetting bemerkte ze dat haar zoon was overleden toen zij de dekens omsloeg. Zomaar in zijn slaap was hij overleden. Hier nog vol over zijnde kwam nu het bericht van de doodschieten van Pim Fortuijn. Het het zo verschrikkelijk als je dergelijke berichten hoort en dan vraga ik me steeds af waren zij bereid om te sterven en ik vraag me nog meer af ben ik bereid om te sterven. Steeds weer opnieuw zijn dit hamerslagen op de deur van mijn hart en ons hart. Dat de Heere ons nog wil leiden op de goede weg.
Billy

Bericht door Billy »

En Paars maar zeggen dat het zo goed gaat in nederland jajjajajaja....

we leven in een ""vrije"" democratie zegt men!!

Wat heeft dit ons en heel nederland niet te zeggen zeg!!!

Er is er EEN die regeert!!!

verschrikkelijk!!!!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Jelle

Bericht door Jelle »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanavond even niet meer hier op het forum kom, dit gebeuren van Pim en de ons bekende kandidaat zet mij wel weer even stil. Even vanavond niets meer, even om in mezelf terug te keren en stil te staan bij dit vreselijke gebeuren.
limosa

Bericht door limosa »

Te verschrikkelijk voor woorden! Ik stem op Bas en zou op Pim nooit stemmen maar dit tast het wezen van onze rechtsstaat aan. Ik denk dat dit een mijlpaal (in negatieve zin natuurlijk) wordt in de geschiedenis van de Nederlandse staatkunde.
Pim zou al intrek nemen in hotels ofzo omdat hij niet meer thuis kon blijven vanwege zijn veiligheid, hij was al meerdere malen serieus bedreig.

limosa
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik huil om mensen die ik niet ken.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

ongeloofelijk. Ook al stemde ik niet op hem het is gewoon verschrikkelijk ook zijn familie. Ik hoop dat er veel gebed voor de nabestaanden zal zijn.
Billy

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Jelle
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanavond even niet meer hier op het forum kom, dit gebeuren van Pim en de ons bekende kandidaat zet mij wel weer even stil. Even vanavond niets meer, even om in mezelf terug te keren en stil te staan bij dit vreselijke gebeuren.

heb beetje hetzelfde gevoel als op 11 september 's avonds.

ik laat het forum en www vanavond voor wat het is....

allen groet van Billy

Plaats reactie