RDnet gaat over naar solcon

Plaats reactie
Rinie

Bericht door Rinie »

We kregen onlangs een mailtje van het RDNet. Voor zover ik het kon bekijken is het alleen maar gunstig. Koppelen van activiteiten leidt tot kostenbesparing, en de identiteit blijft volgens mij wel gewaarborgd, doordat RD zelf de inhoud bijhoudt.
de Paus

Bericht door de Paus »

Zelf heb ik geen RD net, maar kan iemand mij vertellen wat de voordelen ervan zijn? Is het goedkoop, snel??
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Het voordeel van RDNet is dat het Internet gefilterd wordt, overeenkomstig Gods Woord.
Rinie

Bericht door Rinie »

Het is niet snel en goedkoop, maar dat hoeft ook niet. Er is al genoeg troep die wel goedkoop is. Het RDNet is de enige manier om vuiligheid daadwerkelijk buiten te sluiten. Op dit moment zijn er ook wel zoveel sites aangesloten, dat het voor een middelbare-schoolleerling zeker voldoende is.
wpv

Bericht door wpv »

. Het RDNet is de enige manier om vuiligheid daadwerkelijk buiten te sluiten
Is niet helemaal waar. Ikzelf gebruik het programma We-Blocker. Dit progamma is gratis van internet te halen. Ik ben hier heel tevreden over. :bou:
Rinie

Bericht door Rinie »

Beste wpv,
Inderdaad bestaan er allerlei filters (waarvan die van Filternet nog altijd de beste is), maar die bieden nooit 100 % garantie. De vijf procent vuiligheid die zo'n filter nog doorlaat (ik geloof dat dat getal zelfs nog alleen voor Filternet geldt) is nog een enorme hoeveelheid. Maar goed, beter een slecht filter dan heel geen filter.
Calvo

Bericht door Calvo »

Wij hebben thuis rdnet. 'k Vind het niet echt makkelijk. Je kunt op weinig sites komen. Gelukkig hebben wij op school geen rdnet. Als ik echt een site moet hebben die niet op rdnet zit dan kan ik daar op school naar toe.
Voor gewoon privegebruik is het echter prima te doen! :%

Calvo
Geriella

Bericht door Geriella »

RD-net is oke, voor als je echt geen open internet in huis wil hebben, maar voor school enz. is 't ie niet echt handig!!

Geef mij dan maar filternet! Werkt hier best! :)

Groetjes, Geriella
Plaats reactie