Heeft dit niet al eerder op het forum gestaan?
Ja zo kunnen we wel een boek volmaken met dergelijke dingen.
Ik zou zeggen wees in alles matig.
Satans bijeenkomst!
Volgens mij heeft deze 3 jaar geleden ook in de catechisant gestaan. Of was dat een ander?
En volgens mij had Lieneke voor 2/5 jaar terug ook al zo'n topic geopend over Being Under Satans Yoke.. Ik kan het trouwens nergens meer weer vinden.
[Aangepast op 25/2/04 door Matthijs]
En volgens mij had Lieneke voor 2/5 jaar terug ook al zo'n topic geopend over Being Under Satans Yoke.. Ik kan het trouwens nergens meer weer vinden.
[Aangepast op 25/2/04 door Matthijs]
Liever Turks dan Paaps
-
- Contacteer:
Overal waar "te" voor staat is verkeerd behalve "tevreden", tenminste dat zei m'n moeder altijd. En volgens mij klopt het wel.Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Kunnen we ook te druk zijn met OSW?
Gewoon doen hou je toch het langste vol. Matigheid is het sleutelwoord. Niet doordraven in werk en studie en verenigingen en hobby zoals in dit stukje. En niet niksen, ledigheid is des duivels oorkussen. Maar 't is niet verkeerd om er af en toe op gewezen te worden hoor.
'k Probeer ook wat te minderen. Niet zozeer vanwege de tijd maar meer vanwege de moeheid die ik voel in sommige topics die wetenschappelijk waarschijnlijk heel verantwoord zijn maar die volgens mij niet, hoe zal ik het zeggen . . . ze stichten niet. En ook dat is meer belemmerend dan bevorderend voor een nabij leven met de Heere.Oorspronkelijk gepost door Maninne
. . .knip . . . waardoor ik ook OSW eens kan laten voor wat het is.