P(R)DV

Plaats reactie
gravo

P(R)DV

Bericht door gravo »

Peter (R) de Vries gaat dan toch de politiek in. De partij gaat PRDV heten, naar de initialen van onze Peter.

P Partij voor
R Rechtvaardigheid.
D Daadkracht en
V Vooruitgang

Ik heb altijd begrepen dat Peter de Vries de R in zijn naam er voor het 'mooi' heeft bijbedacht.

Als dat ook geldt voor het begrip 'Rechtvaardigheid' dan hebben we hier een prachtig voorbeeld van nomen est omen.

Wanneer ik dan ook lees, dat het Helder Licht Jan Nagel (aan ieders doodskist) weer mee doet, weet ik genoeg.

Wat mij betreft een heksenkring van op rottingsprodukten groeiende giftige zwammen. Ze zijn helemaal geen oplossing, maar het zoveelste gezwel van het politieke eco-systeem, dat het gevolg is van een heidens, hardvochtig, egoïstisch en geesteloos westers bestaan. De mens die voor eigen wetgever en rechter gaat spelen.

Een valse christus, waar in onze maatschappij wel weer tientallen ontplofbare zetels mee te winnen zijn.

Ik hou m'n hart vast.
(want voor je het weet moet je het inleveren bij P(R)DV)

gravo
RvP

Bericht door RvP »

Oorspronkelijk gepost door gravo
Peter (R) de Vries gaat dan toch de politiek in. De partij gaat PRDV heten, naar de initialen van onze Peter.

P Partij voor
R Rechtvaardigheid.
D Daadkracht en
V Vooruitgang

Ik heb altijd begrepen dat Peter de Vries de R in zijn naam er voor het 'mooi' heeft bijbedacht.

Als dat ook geldt voor het begrip 'Rechtvaardigheid' dan hebben we hier een prachtig voorbeeld van nomen est omen.

Wanneer ik dan ook lees, dat het Helder Licht Jan Nagel (aan ieders doodskist) weer mee doet, weet ik genoeg.

Wat mij betreft een heksenkring van op rottingsprodukten groeiende giftige zwammen. Ze zijn helemaal geen oplossing, maar het zoveelste gezwel van het politieke eco-systeem, dat het gevolg is van een heidens, hardvochtig, egoïstisch en geesteloos westers bestaan. De mens die voor eigen wetgever en rechter gaat spelen.

Een valse christus, waar in onze maatschappij wel weer tientallen ontplofbare zetels mee te winnen zijn.

Ik hou m'n hart vast.
(want voor je het weet moet je het inleveren bij P(R)DV)

gravo
Bravo Gravo :D:D :,:,

Groet,

RvP
Unionist

Bericht door Unionist »

Goeie analyse. Stuur 'm naar het RD, dan wordt -ie geplaatst als commentaar.

Overigens wel grappig, die naam. Kunnen we nog wel aardige dingen op verzinnen.

JPB: Jullie Premier Betrouwbaar!

WB: Wat nou, Betrouwbaar?

JvA: Jolijt voor Allemaal

BJvdV: Brengt Jullie Vrede Duurzaamheid en Verdraagzaamheid
Of: Ben er Juist Voor De Vrouwen

AR: Alternarief Reformatorisch

JM: Ja meneer (past goed bij de campagne Stem Voor... Stem SP)

...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Billy

Bericht door Billy »

Partij Rapalje Die Verdwijnt.

Dit word een LPF story.

zeker met die TV-geile Klaas Wilting en Peter De Vries.

(overigens doet peter voor zijn opsporingsprogramma goed werk, maar dat is nog geen politiek bedrijven....

schoenmaker hou je bij je leest
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Unionist

Bericht door Unionist »

Puin Ruimen Dan Verdwijnen
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Leonius

Bericht door Leonius »

Toch denk ik dat we zulke partijen serieus moeten nemen. Kennelijk is er toch 'een gat in de markt', en dat moeten de gevestigde partijen zich aantrekken, dunkt me...
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Partij Rapalje Die Verdwijnt.

Dit word een LPF story.

zeker met die TV-geile Klaas Wilting en Peter De Vries.

(overigens doet peter voor zijn opsporingsprogramma goed werk, maar dat is nog geen politiek bedrijven....

schoenmaker hou je bij je leest
Bij deze heb je de kliksave gebruikertjes onmogelijk gemaakt mee te lezen in deze topic....

(heb jij tv thuis?!)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie