Hoewel ik president Bush op veel punten een goede president vind (met name veel dingen op etisch terrein) denk ik dat elk weldenkend mens het met me eens zal zijn dat de beste man toch maar het veld moet ruimen.
Als je leest wat hij willens en wetens toegestaan heeft op het gebied van verdraaien van de feiten (massavernietigingswapens Irak; samenwerking Irak met Al-Qaeda) en dat hij op de hoogte was van martelachtige praktijken door het leger en de CIA, en deze toegelaten heeft;
dan zeg ik zo'n president doet het imago van het christendom meer kwaad dan goed.
Luister: ik zeg niet dat die Kerry beter is, zeker niet. Maar Bush zou plaats moeten maken voor een andere goede conservatieve kandidaat. Die niet alleen recht door zee lijkt en praat, maar ook zo doet.
Bush moet de laan uit
Hebben de palesteinen geen rechten?Oorspronkelijk gepost door england
Ik zal niet beweren dat Bush het goed heeft gedaan, maar het probleem is: wat krijg je er voor in de plaats?
Ik zou dan in elk geval iemand willen die pro-Israel is, en die niet ten koste van alles en iedereen die Palestijnen de hand boven het hoofd gaat houden..of die zo dom was als Clinton...
Ja, maar niet alle rechten die ze nu vragen.Oorspronkelijk gepost door MBHebben de palesteinen geen rechten?Oorspronkelijk gepost door england
Ik zal niet beweren dat Bush het goed heeft gedaan, maar het probleem is: wat krijg je er voor in de plaats?
Ik zou dan in elk geval iemand willen die pro-Israel is, en die niet ten koste van alles en iedereen die Palestijnen de hand boven het hoofd gaat houden..of die zo dom was als Clinton...
En ze moeten zeker niet het eigen recht in handen nemen,
zoals bepaalde groepen Palestijnen helaas doen.
Het zal wel vreemd overkomen, maar ikvind als je huis omver gewalst word in een woestijn gebied word geplaatst, alle rechten ontnomen worden.Oorspronkelijk gepost door JongereJa, maar niet alle rechten die ze nu vragen.Oorspronkelijk gepost door MBHebben de palesteinen geen rechten?Oorspronkelijk gepost door england
En ze moeten zeker niet het eigen recht in handen nemen,
zoals bepaalde groepen Palestijnen helaas doen.
Kan ik me indenken dat sommige mensen het recht in eigen hand nemen.
Waarom zou Bush moeten blijven?
Om nog meer chaos te veroorzaken?
Om nog meer leugens te verspreiden?
Om nog meer 'terrorisme te bestrijden' met het gooien van bommen?
Om met nog een paar landen af te rekenen war papa Bush nog niet mee klaar was?
Om zijn 'God bless America' te kunnen blijven roepen?
Om nog meer arrogantie ten toon te spreiden?
Om nog meer angst en haat te zaaien?
Om ...... ja, waarom eigenlijk?
Zou de VS niet op zijn laatste benen lopen en binnenkort wereldmacht-áf zijn?
Nee, Bush moet daar niet blijven zitten, maar of Kerry een goeie opvolger is...
Om nog meer chaos te veroorzaken?
Om nog meer leugens te verspreiden?
Om nog meer 'terrorisme te bestrijden' met het gooien van bommen?
Om met nog een paar landen af te rekenen war papa Bush nog niet mee klaar was?
Om zijn 'God bless America' te kunnen blijven roepen?
Om nog meer arrogantie ten toon te spreiden?
Om nog meer angst en haat te zaaien?
Om ...... ja, waarom eigenlijk?
Zou de VS niet op zijn laatste benen lopen en binnenkort wereldmacht-áf zijn?
Nee, Bush moet daar niet blijven zitten, maar of Kerry een goeie opvolger is...
Van mij kan hij gaan, maar ik was dan vanaf het begin tegen en ik vind dat hij niets anders dan ongeluk heeft gebracht en hij zou eindelijk eens moeten toegeven dat hij ongelijk heeft gehad op vele punten. Ik kan niets in zijn voordeel vinden.
[Aangepast op 18/6/04 door Margriet]
[Aangepast op 18/6/04 door Margriet]
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty