Europa Transparant
Europa Transparant
Vanwaar haal zo'n one-issue partij zijn 2 zetels ( evenveel als SP en CU/SGP) vandaan?
Het enige wat deze mensen willen is de Fraude aanpakken.
Zouden ook veel christenen op Paul van Buitenen gestemd hebben????????????
Veel proteststemmers. Zag je 2 jaar geleden ook met Pim Fortuyn.Oorspronkelijk gepost door SGpeetje
Vanwaar haal zo'n one-issue partij zijn 2 zetels ( evenveel als SP en CU/SGP) vandaan?
AL wil ik Paul van Buitenen absoluut niet met hem vergelijken
Geen idee. Hij weet in ieder geval wel waar de klepel hangt :,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Pim
Ik hoorde dat Paul van Buitenen ook een Christen is, klopt dat? Dat zou wel mooi zijn natuurlijk. Zowieso voor hemzelf, maar ook voor het Christelijke geluid in de politiek!
Hij heeft wel ergens eens een klok horen luiden :,:,:,:,:,
Ik vroeg me niet af of het klopt dat het een CDA-type is, maar of het klopt dat het een Christen is. Ik hoorde van iemand dat hij uit de evangelische hoek komt.Oorspronkelijk gepost door RobertTelt een CDA-type christen ook als christen in dat geval?Oorspronkelijk gepost door Pim
Ik hoorde dat Paul van Buitenen ook een Christen is, klopt dat? Dat zou wel mooi zijn natuurlijk. Zowieso voor hemzelf, maar ook voor het Christelijke geluid in de politiek!
Oorspronkelijk gepost door Pim
Klopt helemaal, hij is evangelisch Christen.
Heel jammer is dat hij duit geluid niet zal laten horen in Europa.
Ze gaan er alleen voor om fraude te bestrijden binnen het EP.
Kijk maar eens naar het programma van de partij op: europatransparant
Ik hoorde onlangs van Hans Blokland dat Paul van Buitenen zich ook niet zal inzetten voor principiele en ethische zaken als Abortus/genetische manipulatie/embryonaal onderzoek etc. etc.
Kortom een echte ONE ISSUE partij.
Ze willen zich ook weer opheffen als de klus is geklaard. Zie hiervoor onderstaande quote vanaf de website van europatransparant.
Europa Transparant heeft een hoog klokkenluidersgehalte en een ruim percentage mensen met dezelfde vermoeiende eigenschap: een goed ontwikkeld geweten. Ze stellen zich in dienst van het Europees Parlement en de Europese kiezer. Dat hun werk zich niet beperkt tot het aan de kaak stellen van fraude en andere misstanden, wordt duidelijk uit de definitie van een Europese burger die veel meer dan een consument is. Transparantie is nodig om het vertrouwen van die teleurgestelde kiezer terug te winnen en om het Europees Parlement zijn controlerende taak weer naar behoren te laten vervullen. Het uiteindelijke doel van de lijst is onszelf op te heffen. Als we het goed doen immers en de doelstellingen zijn gehaald, worden we overbodig.
einde citaat.
Kortom VERLOREN STEMMEN!!!!!!
Veel mesne denken ook dat Europa Transparant TEGEN Europa is en dat is geenszinds het geval. Ze zijn alleen zeer kritisch ( terecht overigens) t.o.v. de organisatie/subsidie en declaratiestructuur van het EP
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Oorspronkelijk gepost door Robert
Ik mis totaal waarom het een verloren stem is!
Is je totaal op fraude focussen niet goed? Het is een bestuurlijke functie, hij wordt geen dominee ofzo.
kan jij me het belang van een ONE ISSUE partij, die zichzelf ook nog op wil heffen duidelijk maken?
Ook gevestigde partijen willen en wilden het fraude gedoe binnen het EP aanpakken.
Wat heb je aan een stem voor een partij die niet de volle breedte van de politiek en maatschappij behandeld/bespreekt en positie voor innneemt.
Verder is het natuurlijk erg jammer dat een man met de kwaliteiten en christelijke achtergrond als Paul van Buitenen zich niet richt op etisch/proncipiele zaken.
Hij zou tot grote steun kunnen wezen voor de CU/SGP fractie.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
en de rest is niet belangrijk????????????Oorspronkelijk gepost door MB
Ik heb van Buitenen gestemd. Heel goed dat hij de fraude wil aan pakken.
Ben blij dat ie 2 zetels heeft.
Het belang is dat ene issue, waar hij meer van af weet dat de meeste andere. En veel partijen hebben al jaren aangegeven dat ze de fraude willen aanpakken, maar hebben dat nooit gedaan.
Het is ook een stukje symbool.
En ik begrijp dat jullie altijd de ethische problemen via europa of de 2e kamer willen oplossen. MAar daar zit de oplossing niet. Die zit in de harten van de mensen en nergens anders.
Het is ook een stukje symbool.
En ik begrijp dat jullie altijd de ethische problemen via europa of de 2e kamer willen oplossen. MAar daar zit de oplossing niet. Die zit in de harten van de mensen en nergens anders.
Tuurlijk is de rest belangrijk. Maar de rest ach. Maar nu even van Buitenen even mijn voorkeur.Oorspronkelijk gepost door Billyen de rest is niet belangrijk????????????Oorspronkelijk gepost door MB
Ik heb van Buitenen gestemd. Heel goed dat hij de fraude wil aan pakken.
Ben blij dat ie 2 zetels heeft.