Stelling: Politiek is saai voor jongeren en tieners.

Plaats reactie
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Stelling: Politiek is saai voor jongeren en tieners.

Bericht door secret boy »

Stelling: Politiek is saai voor jongeren en tieners.

Met Pim begon ik het weer een beetje interessant te vinden...
kvond het wel leuk, die debatten te luisteren waar ze elkaar in de haren vlogen...

Nu is het weer hetzelfde liedje....
Ik vind het gewoon saai...


Mee eens??

En wat kun je eraan doen om politiek aantrekkelijk te maken???
:-:-:-:-:-:-:-

[Veranderd op 13/7/02 door secret boy]

[Veranderd op 13/7/02 door secret boy]
Adje

Bericht door Adje »

tIs niet helemaal waar hoor, SB, wat je zegt. Toen Pim opkwam was er gewoon erg veel belangstelling van de media. Waarschijnlijk, als de media wat meer zou uitweiden over debatten ofzo, in de Tweede Kamer, zou de politiek meer bij de mensen staan, en meer interessant zijn. Nu staan eigenlijk alleen de grote verhalen in de belangstelling.
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Ik vond het altijd wel leuk als Pim met z'n kraakstem (mag je het zo noemen:D?), Melkert met z'n eeeeeelllllllenlange verhalen wegkaatste en dan gelijk Rössenmuller maar weer ff gaan 'attacken'!
kweenie of je dat wel es gehoord heb maar dat is echt humor.... :,:,:,:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vind het zelfs niet alleen saai voor jongeren maar vaak ook voor ouderen.
Erwas ook meer leven in de brouwerij met Pim, en men schreef er toen ook wel meer over maar er was ook meer om over te schrijven.
Oude tijden zoals vroegerde debatten met Wiegel en de Uijl, boer koekoek en Markus Bakker dat waren de tijden van hevige en felle debatten.
Tegenwoordig, in elk geval in de kamer zijn het een stel grijze muizen en ja knikkers zoals in Schoonebeek.

Nee voor mijn geen politiek.
david

Bericht door david »

Stelling: Politiek is saai voor jongeren en tieners.
Misschien vreemd, maar politiek blijf ik saai vinden, ook al bracht Pim wel wat leven in de brouwerij. Volkomen oninteressant. Ik zou vinden dat ik een heel leeg leven leid als ik me in politieke kringen beweeg.

Maar dat is natuurlijk een kort-door-de-bocht-mening. :stu

Wat is de funktie van politiek eigenlijk?
Jelle

Bericht door Jelle »

Zeker Rens, dat waren nog eens de goeie ouwe tijden met debatten waar de spetters vanaf vlogen. Daar konden we van smullen om naar te luisteren.
Tegenwoordig wanneeer heb je nu nog echt van die goeie debatten, Ja toen Pim Fortuyn nog leefde had ik een verwachting om weer eens van die felle debatten te tehoren, maar helaas, Pim is niet meer.
En dan Marcus Bakker ik vond hem altijd heerlijk om naar te luisteren, ook al was ik het dan niet met hem eens, maar dat behoeft ook niet maar hij wist de Tweede Kamer toch vaak op zijn hand te krijgen en aan het lachen te maken.
Ja en dan nog de goeie ouwe tijden. Mijn vader zei ook vaak: De goeie ouwe tijden, maar we behoeven er niet naar terug te verlangen, want zo goed waren ze ook niet. en daar sluit ik me maar bij aan.
Adje

Bericht door Adje »

Mijn vader zei ook vaak: De goeie ouwe tijden, maar we behoeven er niet naar terug te verlangen, want zo goed waren ze ook niet. en daar sluit ik me maar bij aan.
Dat vervult mij met enige heimwee naar "die goeie ouwe tijd" hoewel die tijd helemaal niet zo goed was als dat wij het ons herinneren!!
Haha! We kunnen we zien wie hier tot de oudere generatie behoren....

:P

Opa's....

:D
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Ok, de tegenstanders van de stelling zijn (nog:D) in de meerderheid.
Hoe kun je politiek dan aantrekkelijker maken voor jongeren??








(en ouderen natuurlijk; hé opa?:D:D)
Jelle

Bericht door Jelle »

Opa die hoopt het te horen Secret Boy, het zal me benieuwen hoe men het spannen gaat maken.:cool:
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Blijkbaar kán het gewoon niet leuker...

Conclusie: Politiek is SUPERSAAI!!!!










Misschien lok ik ze zo een beetje uit...:,:,:,:,:,:,
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Politiek = Politiek!

De schuld ligt lang niet altijd bij de politiek maar ook vaak bij de mensen! De politiek is om het land te regeren en beslissingen te nemen. Dit is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven!
Het gevoel van de mens heb hierbij geen bevrediging meer want ze wil altijd meer! De tijd en ideeen van de mensen veranderen maar de politiek is niet te veranderen want er moet worden geregeerd! Het mag dan van mij ongelofelijk saai zijn als het maar goed gebeurt!
Plaats reactie