Regeer akkoord

Plaats reactie
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door Rens
Het regeeraccoord ademt een sfeer van rechteloosheid voor de kansarmen, harteloosheid voor vluchtelingen, bevoordeling van hen die het toch al goed hebben, en een verdere secularisatie van Nederland.

Groet, Rens
:mad: :? :mad2:

:( (ben blij geen CDA te hebben gestemd...)
Jelle

Bericht door Jelle »

Het zal voor velen van de kleinen onder ons de buikriem nog strakker aanhalen worden.
Het wat beter geweest als er helemaal geen akkoord zou zijn gekomen.
limosa

Bericht door limosa »

De C van het CDA is nog kleiner geworden dat die al was. Ook in sociaal opzicht, ik had van Balkenende meer verwacht. Aan de andere kant, in economisch opzicht zal het minder worden. Als ze nu direct weer voor Sinterklaas gaan spelen zou het ook niet goed gaan.

limosa
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Begreep uit de krant van vandaag dat met name de SGP gematigd positief was over het regeeraccoord. Maar ja, na paars is alles beter.

Tja, en sociaal. Ze beloven in ieder geval niet veel, dat kunnen ze ook niet. Er is geen geld.

Als ik alleen al naar de zorg kijk: Borst heeft van alles beloofd en weinig, lees vrijwel niets voor elkaar gekregen. Nu komen ze er bij voorbaat al voor uit dat er weinig centjes zijn de komende jaren.
Enne, ik zie wel wat in het idee van wijlen Pim: Bureaucratie aanpakken, dat scheelt bergen geld voor de zorg!

Al met al ben ik aardig positief gestemd over het accoord.
Trein

Bericht door Trein »

Dit is geen regeer akkoord, maar een uitknijp systeem voor de minst bedeelden.
Ikmoet er echt enorm van kotsen wat die idioten van plan denken te zijn. Maar goed dat het hele zooitje over een maandje of wat in elkaar pleurt, en we dan nieuwe verkiezingen krijgen.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben het wel met je eens Trein maar je zou het in wat beschaafdere woordne kunnen uitdrukken en dan begrijpen wij het ook wel.

Limosa je zegt dat de c van het CDA kleiner is geworden maar volgens mij hadden ze al geen C meer. Het is gewoon DA en daar kunnen ze alle kanten mee op. ze kunnen er zelfs een drogisterij mee beginnen.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Toch staat de SGP niet zo negatief tegenover de nieuwe regering. Hoe zou dit komen?

Het is waarschijnlijk een stuk beter dan paars, dus laten we ze eerst een kans geven (net zoals de SGP) en dan pas een conclusie.
Plaats reactie