Kom op SGP

Plaats reactie
de orthodoxer

Kom op SGP

Bericht door de orthodoxer »

Waar blijft de SGP met een verklaring op hun website over de moord op Pim Fortuyn????

Alle partijen hebben hun site gesloten of een mededeling op de site gezet, maar de SGP nog steeds niet.... Vind het schrijnend en niet echt netjes..
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Bedoel je die partijen, die in geval van schuld het meest schuldig zouden zijn?

Van der Vlies heeft overigens ook gereageerd, zie http://www.refdag.nl/website/artikel.asp?id=19919&datum


[Veranderd op 7/5/02 door Pied]
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Kom op zeg, moeten we de schuld gaan leggen bij de gevestigde partijen???

We hebben er dan net zo hard zelf aan mee gedaan. Hoe hebben wij tegenover Fortuyn gestaan????????
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

"Kom op zeg, moeten we de schuld gaan leggen bij de gevestigde partijen?" Ja en nee. Als je leest wat ik schrijf ('in geval van'), dan zie je dat naar mijn mening partijen en media zich wel eens flink achter het oor mogen krabben.

"We hebben er dan net zo hard zelf aan mee gedaan." Nee, daar heb ik niet aan mee gedaan.
"Hoe hebben wij tegenover Fortuyn gestaan?" Afwijzend op heel veel punten. Maar ik kon me ook in een aantal zaken wel vinden. Nog steeds.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Pied
"Kom op zeg, moeten we de schuld gaan leggen bij de gevestigde partijen?" Ja en nee. Als je leest wat ik schrijf ('in geval van'), dan zie je dat naar mijn mening partijen en media zich wel eens flink achter het oor mogen krabben.

"We hebben er dan net zo hard zelf aan mee gedaan." Nee, daar heb ik niet aan mee gedaan.
"Hoe hebben wij tegenover Fortuyn gestaan?" Afwijzend op heel veel punten. Maar ik kon me ook in een aantal zaken wel vinden. Nog steeds.

menselijkerwijs gesproken: HELEMAAL MEE EENS PIED....

tgaat niet over een schiuldvraag maar wel welke karikatuur er van hem door velen is opgezet..................
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door de orthodoxer
Waar blijft de SGP met een verklaring op hun website over de moord op Pim Fortuyn????

Alle partijen hebben hun site gesloten of een mededeling op de site gezet, maar de SGP nog steeds niet.... Vind het schrijnend en niet echt netjes..
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
BOELY

Bericht door BOELY »

Waarom, waarom, waarom zie ik van der vlies zijn naam maar één keer in het RD, en nergens hoor of zie ik hem? Zou hij slapen, of zou hij ziek zijn? Wie weet het?
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Origineel geplaatst door Billy
Origineel geplaatst door de orthodoxer
Waar blijft de SGP met een verklaring op hun website over de moord op Pim Fortuyn????

Alle partijen hebben hun site gesloten of een mededeling op de site gezet, maar de SGP nog steeds niet.... Vind het schrijnend en niet echt netjes..
Gelukkig intussen wel Billy, maar vind het niet zo netjes dat dit pas ruim 24 uur na de moord plaatsvind.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

bij de sgp zitten ze waarschijnlijk niet ( zoals wij) gemiddeld 3 uur online op het www:sleep::sleep::sleep:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie