1 zetel verlies

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

1 zetel verlies

Bericht door Billy »

vanavond is er een representatieve peiling gehouden onder 2500 nederlanders.

als er vandaag kamerverkiezingen zouden geweest zijn zou de SGP 1 zetel hebben verloren en zo op 2zetels zijn uitgekomen.

KOM OP TWIJFELAARS!!! STEM IN MEI OP DE SGP :# :# :# :bu :? :? :?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

vanavond is er een representatieve peiling gehouden onder 2500 nederlanders.

als er vandaag kamerverkiezingen zouden geweest zijn zou de SGP 1 zetel hebben verloren en zo op 2zetels zijn uitgekomen.

KOM OP TWIJFELAARS!!! STEM IN MEI OP DE SGP :# :# :# :bu :? :? :?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

Als er nu Tweede Kamer verkiezingen zouden worden gehouden,
dan zou de Christen Unie op 2 zetels winst uit komen. Dat is nog steeds niet voldoende. Wat kun je nu doen met 7 zetels? Stem daarom allemaal op de CHRISTEN UNIE.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Je kan het ook anders verwoorden! De SGP heeft het meeste recht, want dat is de oudst bestaande partij. Dus CU-stemmers schroom niet en stem gewoon op SGP
ZWP
Berichten: 1679
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Bericht door ZWP »

Nou, op een partij stemmen omdat ze de oudste is, lijkt me ook geen goede reden.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

inderdaad dar heb je gelijk in.

Niet al het oude is altijd per definitie goed.

Stem dan maar omdat het de meest bijbels gefundeerde politiek is bij die ""oude mannetjes partij, wat het overigens helemaal niet is.
want we hebben de grootste jongerenorganisatie van NL!!!!!!!!!!!!!

( vandaag kreeg ik weer het schitterende lijfblad van de jongeren)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Menno

Bericht door Menno »

"Peiling"

Politieke 'peilers' zitten er wat de SGP betreft nogal eens naast. In 1998 zaten ze er naast met hun twee SGPzetels, want het werden er drie. In 1994 'voorspelden' deze broodprofeten de SGP 4, 5 en zelfs een keer 6 zetels. Toen kregen we er 2.

Ik wil maar zeggen: zet de peilers op 15 mei op hun nummer!

Menno de Bruyne
Menno

Bericht door Menno »

Ennuh...

De echte peiling was natuurlijk de verkiezing van de gemeenteraden.

Resultaat: 12 SGP-raadsleden erbij, ruimschoots 6000 stemmers, en dat bij een lagere opkomst!
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9255
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

In de raadsverkiezingen totaal 12 zetels erbij, lijkt me ook wel wat voor de tweede kamer. Maar goed, CU mag ook wel een hoop winnen.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Menno

Bericht door Menno »

Beste mensen,

Laat je niet van de wijs brengen door peilingen. Het beste beeld van de kiezersaanhang krijg je op basis van verkiezingen. Zo eenvoudig is dat. En die geven wat de SGP betreft een positief beeld, zowel bij de raadsverkiezingen van 6 maart, vorig jaar bij de verschillende verkiezingen in heringedeelde gemeenten, en in 1999 bij de Statenverkiezingen. Laten we daar toch vooral dankbaar voor zijn.

Dat de SGP in de peilingen soms op 3, soms op 2 staat, drukt ons allemaal met onze neuzen op de noodzaak om toch vooral SGP te gaan stemmen! Ook bij de laatste verkiezingen zat het in enkele plaatsen vast op minder dan vijf stemmen!

En bovenal: blijf de SGP gedenken in het gebed.

Menno

[Edited on 3/20/02 by Menno]

[Edited on 3/20/02 by Menno]

[Edited on 3/20/02 by Menno]
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23881
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Menno: een tip.
Als je voor de tweede of derde keer je post wijzigt, kun je ook die boodschap [Edited on 3/20/02 by Menno] onderaan weghalen. Dan staat-ie er steeds maar één keer.
Menno

Bericht door Menno »

Bedankt.
Vergeef me maar als ik met de techniek desodanks nog een paar keer de mist in ga...

M
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Jaja ik heb SGP gestemd en in onze gemeente is er eentje bij!!!
Plaats reactie