Speculeren over grootste partij!!!

BOELY

Speculeren over grootste partij!!!

Bericht door BOELY »

Wie wordt de grootste partij na 15 mei!!!

Zet hier uw speculatie elke week neer, zo kunnen we een beetje peilen waar we heen gaan. En ook een beetje Psychologogisch testen wat voor invloed sommige gebeurtenissen op ons hebben.

Ik doe de eerste zet: PVDA!!!
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

SGP - geen enkele partij is grootser!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

HE BOELY!!

maak er ff een poll van !!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

reeel gezien: ik hoop dat CDA de grootste word

mijn wens: SGP en CU de grootste maar dat zal wel een droom blijven:#:#:#
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Pied
SGP - geen enkele partij is grootser!
Wat een grootheidswaanzin :,
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Wat een grootheidswaanzin :,
Zo, daar heb je lang over moeten nadenken. :)

[Veranderd op 29/3/02 door Pied]
Jelle

Bericht door Jelle »

Pimmetje zakt steeds verder weg.

De grootste partij zal wel de P.v.d.A blijven want die zie ik weer groeien.
Maar de VVD met zijn grote leider (misschien wel lijder) Dijkstal zal wel verder wegzakken. Dijkstal Beehh.
Voor mij de wens SGP de grootste en als dat niet lukt moeten we maar de OSW partij oprichten, misschien dat we daar succes mee kunnen behalen. Ik neem tenminste aan dat we dan in elk geval onze forummers als stemmers binnen halen.:D:,
Aapje

Bericht door Aapje »

De SGP kan nooit een van de grootste worden, ze hebben namelijk dingen die je Nederland niet meer kunt opleggen.
En hoe kan een tweemansfractie nu ooit vooraan zitten bij de grootste partijen.
Aapje

Bericht door Aapje »

Ja je hebt gelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er op die manier nog niet bij stil heb gestaan.
Menno

Bericht door Menno »

Stel je eens voor dat de SGP aan de macht kwam. Dat de SGP meer dan de helft van de stemmen zou krijgen. Dat er dus ettelijke miljoenen Nederlanders het van harte eens zouden zijn met wat de SGP bepleit...

Nederland zou er dan onvoorstelbaar anders uitzien. Nog voordat koningin Beatrix premier Van der Vlies zou hebben beedigd, en nog voordat minister Van der Staaij een wet zou hebben aangepast, zou Nederland al radicaal zijn veranderd.

Dat bedoelt de SGP nu met haar theocratisch ideaal. Overheid en volk moeten zich laten gezeggen door het Woord van God - ook al gaat dit ons voorstellingsvermogen misschien wel ver te boven.

Stel je eens voor....


Menno
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Maar we wijken af hoor. Boely vroeg welke partij we dachten dat het grootste werd...

Ik denk ook wel dat het de PvdA wordt. Ik hoop van ganser harte dat ze dan met het CDA en misschien CU in zee gaan....
de Paus

Bericht door de Paus »

Zelf denk ik dat de CU geen enkele rol van betekenis gaat vormen tijdens de coalitievorming. Wanneer een aantal partijen met elkaar in zee gaan, zullen ze dat waarschijnlijk niet met een krappe meerderheid doen van bijv. 76 zetels. Dan kiezen ze eerder voor een grotere derde partij zodat ze ver over de 80 zetels komen....
Plaats reactie