Il2 Sturmovik

Plaats reactie
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Il2 Sturmovik

Bericht door Kislev »

Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ikzelf speel zo goed als nooit spelletjes op de computer. Nu kwam ik bij de Freerecord shop deze voor 5,99 tegen (inmiddels alweer 2,99 :mad: )

Afbeelding

Ik vermaak me hier kostelijk mee (mede omdat het WO2 vliegtuigen zijn, alle vliegtuigen na die tijd zeggen me niks). Zijn er meer die dit spel hebben? Heerlijk over de russische steppen rondvliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Computerspelletjes op OSW, gewaagd!

Ik heb het spel persoonlijk nooit gespeeld. Ben iemand die graag multiplayer speelt. Heb op refoweb een tijd lang Call of Duty gespeelt. Op een gegeven moment was ik het zat om 900 kills op mijn naam te hebben en iemand van achteren te besluipen om hem een headshot te geven.
Ik relativeer dat wel. Ik vind dat je als volwassene best zo'n spel kunt spelen, want het is een spelletje en geen reallife. Toch is het wel bizaar om een biertje te drinken na een avond moord en extreem geweld.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Computerspelletjes op OSW, gewaagd!

Ik heb het spel persoonlijk nooit gespeeld. Ben iemand die graag multiplayer speelt. Heb op refoweb een tijd lang Call of Duty gespeelt. Op een gegeven moment was ik het zat om 900 kills op mijn naam te hebben en iemand van achteren te besluipen om hem een headshot te geven.
Ik relativeer dat wel. Ik vind dat je als volwassene best zo'n spel kunt spelen, want het is een spelletje en geen reallife. Toch is het wel bizaar om een biertje te drinken na een avond moord en extreem geweld.
Tsjonge, en ik voel me al schuldig als ik bij FIFA iemand te hard onderuitschop...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Computerspelletjes op OSW, gewaagd!

Ik heb het spel persoonlijk nooit gespeeld. Ben iemand die graag multiplayer speelt. Heb op refoweb een tijd lang Call of Duty gespeelt. Op een gegeven moment was ik het zat om 900 kills op mijn naam te hebben en iemand van achteren te besluipen om hem een headshot te geven.
Ik relativeer dat wel. Ik vind dat je als volwassene best zo'n spel kunt spelen, want het is een spelletje en geen reallife. Toch is het wel bizaar om een biertje te drinken na een avond moord en extreem geweld.
Brrrr ja... Dat zijn ook niet echt mijn spelletjes. Die zag ik ook zat staan maar daar begin ik niet aan. Deze vond ik erg leuk en zeg maar vrij onschuldig.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik zeg ook echt niet dat ik het goed vind. Tis alleen zo dat zo'n beetje elk multiplayerspel wel op 1 of andere manier 'kills' kent. Of je nu iemand van achteren besluipt of wanneer je iemand uit de lucht knalt.

We zouden dan iets moeten maken dat voor multiplayer erg leuk is en geen concept heeft dat iets met doden te maken heeft.
Zelfs het onschuldige bomberman heeft een totale vernietiging als doel.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Tsja
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik vind het ook nog wel verschil maken hoe realistisch een spel is. Ik speelde vroeger graag Commander Keen en later Worms. Afgezien van wat rare elementen in dat laatste spel, moest je daar op rupsen en abstracte wormpjes schieten. Dat maakt het een stuk minder gewelddadig dan als je op mensen knalt.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Bij worms kwam altijd het sadistische in mij boven. Een megamodderbom op mijn tegenstander, om vervolgens er rustig heen te lopen, altans een plek op te zoeken om mijn megabananenbom heen te schieten om hem af te maken. :wo
Plaats reactie