jpg/gif
jammerOorspronkelijk gepost door Matthijsdaar heb ik geen verstand vanOorspronkelijk gepost door Daphne
Het schijnt dat je verschillende foto's achter elkaar kan zetten waardoor het een soort (telkens terugkerend) filmpje wordt... maar nu snap ik dat niet...
al met al... hoe krijg ik 4 foto's in 1 beeldje?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Door de extensie te wijzigen verandert een jpg volgens mij niet in een gif (tenzij je bedoelt bij het saven vanuit een programma als photoshop).Oorspronkelijk gepost door Matthijs
gewoon jpg weghalen en op die plek gif typen
wat wil je dan precies?
Gif wordt meestal voor bewegende plaatjes gebruikt
Gif wordt niet alleen voor bewegende plaatjes gebruikt, maar ook voor plaatjes met transparante delen.
Voor het maken van gif-filmpjes is er volgens mij wel e.e.a. te vinden op internet. Zoek eens met google, zou ik zeggen.
[Aangepast op 27/4/05 door wim]
In een simpel programma als "paint" kun je vier jpg plaatjes in één document plakken. Vervolgens opslaan als en dan bij 'opslaan als' eerst .gif kiezen bij 'opslaan als type'.
Er verdwijnt wel kwaliteit. Dus waarom niet gewoon als .jpg?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
:eur:eur:eur:eur:eur:eurOorspronkelijk gepost door refo
In een simpel programma als "paint" kun je vier jpg plaatjes in één document plakken. Vervolgens opslaan als en dan bij 'opslaan als' eerst .gif kiezen bij 'opslaan als type'.
xal es kijken :du
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Als je het 2e plaatje erbij zet, gaat het eerst over het 1e heen. Je kunt het meten naar de goede plaats verslepen. Niet meteen enteren na het plakken, maar eerst verslepen.
--------------
volgens mij zoek je dit progje , als ik het goed lees wil je een animated gif makenOorspronkelijk gepost door Daphne
Het schijnt dat je verschillende foto's achter elkaar kan zetten waardoor het een soort (telkens terugkerend) filmpje wordt... maar nu snap ik dat niet...
:+ (weet ikveel hoe da heet!!!)Oorspronkelijk gepost door limosavolgens mij zoek je dit progje , als ik het goed lees wil je een animated gif makenOorspronkelijk gepost door Daphne
K zal es kijken of k uit dat progje kom