Internet explorer of Firefox?
Internet explorer of Firefox?
Ik heb nu sinds kort ook forefox als browser voor internet en ik moet zeggen dat deze me prima bevalt. Er zitten een paar handige toepassingen in, die bij IE wat ondhandiger zijn.
IE blijf ik nodig hebben voor bepaalde toepassingen, zoals Outlook webaccess ed.
Wie gebruikt ook Firefox?
IE blijf ik nodig hebben voor bepaalde toepassingen, zoals Outlook webaccess ed.
Wie gebruikt ook Firefox?
Dat laatste betwijfel ik. Als firefox populair wordt, komen de lekken vanzelf boven water. Ik schat in dat er zelfs meer lekken in zitten dan in IE.Oorspronkelijk gepost door elbert
Ik gebruik ook Firefox. Daarmee heb ik veel minder last van popup-windows en bovendien loop je dan minder kans om een virus binnen te halen.
Dat klopt deels.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Zeer tevreden firefox gebruiker. Geen spyware meer gehad sindsdien. Popupblocker ruled ook.
En Lecram, het was toch echt jij die een dubbelpost aanmaakte.
Ik had de topic aangemaakt en kreeg toen in firefox alleen de OSW header te zien en voor de rest een leeg, wit scherm. Na een refresh was dat nog het zelfde, maar toch had Firefox weer een topic aangemaakt.
Dus geef ik toch Firefox de schuld.
1 minuut geleden wou ik op 'post reactie' klikken in IE, maar hij liep al vast. En met firefox geen problemen meer.
Trouwens, wat dacht je van Open Office? Ideaal programma waar iedereen mee uit de voet kan, en je als gebruiker legaal 180 euro scheelt. Gewoon word en excel, maar dan gratis.
Trouwens, wat dacht je van Open Office? Ideaal programma waar iedereen mee uit de voet kan, en je als gebruiker legaal 180 euro scheelt. Gewoon word en excel, maar dan gratis.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergen.
Ook beurt het wel eens dat een url niet door firefox gevonden wordt.
Verder zeer tevreden. Zodra ik IE gebruik mis ik het google vakje al.
Voor de mensen die het nog niet weten, firefox is al weer eventjes in het Nederlands te downloaden.
Ook beurt het wel eens dat een url niet door firefox gevonden wordt.
Verder zeer tevreden. Zodra ik IE gebruik mis ik het google vakje al.
Voor de mensen die het nog niet weten, firefox is al weer eventjes in het Nederlands te downloaden.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nuh uh, is gewoon een optie. Ga naar ToolsOorspronkelijk gepost door Gian
Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergen

:u:u:u:u:u:uOorspronkelijk gepost door mementoNuh uh, is gewoon een optie. Ga naar ToolsOorspronkelijk gepost door Gian
Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergenOptions
Downloads, en dan t vinkje 'Ask me where to save every file' aanvinken...
Ik baalde er ook al van. Zo is het weer goed.