Internet explorer of Firefox?

Lecram

Internet explorer of Firefox?

Bericht door Lecram »

Ik heb nu sinds kort ook forefox als browser voor internet en ik moet zeggen dat deze me prima bevalt. Er zitten een paar handige toepassingen in, die bij IE wat ondhandiger zijn.

IE blijf ik nodig hebben voor bepaalde toepassingen, zoals Outlook webaccess ed.

Wie gebruikt ook Firefox?
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Ik gebruik ook Firefox. Daarmee heb ik veel minder last van popup-windows en bovendien loop je dan minder kans om een virus binnen te halen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Dat is leuk zeg. Maak ik wat aan met firefox, gaat het gelijk fout :t

Dubbel gepost dankzij firefox :u:u:u
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door elbert
Ik gebruik ook Firefox. Daarmee heb ik veel minder last van popup-windows en bovendien loop je dan minder kans om een virus binnen te halen.
Dat laatste betwijfel ik. Als firefox populair wordt, komen de lekken vanzelf boven water. Ik schat in dat er zelfs meer lekken in zitten dan in IE.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Zeer tevreden firefox gebruiker. Geen spyware meer gehad sindsdien. Popupblocker ruled ook.

En Lecram, het was toch echt jij die een dubbelpost aanmaakte.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Zeer tevreden firefox gebruiker. Geen spyware meer gehad sindsdien. Popupblocker ruled ook.

En Lecram, het was toch echt jij die een dubbelpost aanmaakte.
Dat klopt deels.
Ik had de topic aangemaakt en kreeg toen in firefox alleen de OSW header te zien en voor de rest een leeg, wit scherm. Na een refresh was dat nog het zelfde, maar toch had Firefox weer een topic aangemaakt.

Dus geef ik toch Firefox de schuld.
Adje

Bericht door Adje »

Avant Browser

IE is van Microsoft...dus als er een alternatief is, waarom niet?
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Adje
Avant Browser

IE is van Microsoft...dus als er een alternatief is, waarom niet?
Uhm, Avant is nix anders dan een schil om IE heen, met wat extra functionaliteit erin. Dus je hebt gewoon alle IE bugs...

Nee, geef mij maar Firefox. Vooral tabs zijn ideaal!
Adje

Bericht door Adje »

really??

kzit te lezen in de FAQ, je hebt idd gelijk.. Nuja, eens kijken wat FireFox inhoudt dan..
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

1 minuut geleden wou ik op 'post reactie' klikken in IE, maar hij liep al vast. En met firefox geen problemen meer.

Trouwens, wat dacht je van Open Office? Ideaal programma waar iedereen mee uit de voet kan, en je als gebruiker legaal 180 euro scheelt. Gewoon word en excel, maar dan gratis.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Christina

Bericht door Christina »

Ik gebruik nu ook sinds een week firefox, na eindeloze moeite met spyware. Maar nu wiebelt mijn cursor, en dat heb ik nog nooit gehad.
Gian

Bericht door Gian »

Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergen.
Ook beurt het wel eens dat een url niet door firefox gevonden wordt.

Verder zeer tevreden. Zodra ik IE gebruik mis ik het google vakje al.
Voor de mensen die het nog niet weten, firefox is al weer eventjes in het Nederlands te downloaden.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergen
Nuh uh, is gewoon een optie. Ga naar Tools -> Options -> Downloads, en dan t vinkje 'Ask me where to save every file' aanvinken...
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door Gian
Het grote nadeel van Firefox is dat je bij hedt downloaden de bestemming niet kunt kiezen. Je bent verplicht om alles wat je download direct in een mozilla map te bergen
Nuh uh, is gewoon een optie. Ga naar Tools -> Options -> Downloads, en dan t vinkje 'Ask me where to save every file' aanvinken...
:u:u:u:u:u:u

Ik baalde er ook al van. Zo is het weer goed.
vlinder

Bericht door vlinder »

Memento wat heb ik???:stu:stu:stu:,:,:,:,:,
Plaats reactie