k krijg ut niet weg

Daphne

k krijg ut niet weg

Bericht door Daphne »

Nu ben ik super a-technisch en met enige schroom zet ik hier een berichtje neer... :! Maar k heb een vraagje... k heb wat zitten rommelen met mn nieuwe pc (daar gaat t dus al fout :,:,:,:,:, <------ voor ik daar al opmerkingen over krijg :D)

Nu heb ik dus iets gedaan waarbij ik 'hotbar' (klinkt erg eng etc etc maar tis een soort zoekmachine ofzo...) onder mn adresbalk... maar nu :! krijg k die nie meer weg.... :#

wie kan me daar even bij helpen? Trouwens... :, (nu k toch bezig ben) waar download je mp3 dingen? :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Nu ben ik super a-technisch en met enige schroom zet ik hier een berichtje neer... :! Maar k heb een vraagje... k heb wat zitten rommelen met mn nieuwe pc (daar gaat t dus al fout :,:,:,:,:, <------ voor ik daar al opmerkingen over krijg :D)

Nu heb ik dus iets gedaan waarbij ik 'hotbar' (klinkt erg eng etc etc maar tis een soort zoekmachine ofzo...) onder mn adresbalk... maar nu :! krijg k die nie meer weg.... :#

wie kan me daar even bij helpen? Trouwens... :, (nu k toch bezig ben) waar download je mp3 dingen? :!
Ik heb ooit in een moment van onoplettendheid ook zoiets gedownload, dat was van mysearch.com. Die stelde zichzelf in als startpagina en was niet meer weg te krijgen. Heb je zoiets? Ik heb ze een mail gestuurd en ze vonden het mijn eigen schuld maar gaven me toch een url van een programmaatje om het te verwijderen.

Aan mp3 doe ik nie
Be yourself, there are plenty of others.
Gian

Bericht door Gian »

Bij sofware ''hotbar '' verwijderen. Dan via een desktop zoekmachine alles met hotbar verwijderen. Dan Spybot of ad-aware je systeem laten scannen
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian

Bericht door Gian »

P.S. Als je veilig mp3 wil downloaden moet je dat gewoon via de eerlijke en veilige betaal methode doen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Andre

Bericht door Andre »

:t:t, 'k weet ook niet.
memento

Bericht door memento »

Installeer dit maar: http://download.microsoft.com/download/ ... nstall.exe

Dat is MS Anti-Spyware, deze versie is geldig tot en met september, en is gratis. Heb m verschillende keren uitgeprobeerd, en haalt meer weg dan Ad-Aware, en is simpeler te gebruiken voor no-no's. Daarbij wordt nieuwe spy-ware bij installeren al geblokkeerd, een optie die bij Ad-Aware alleen in de betaalde versie zit.
love

Bericht door love »

Aan mp3 doe ik nie
Wat is daar op teugen Marjan?

[Aangepast op 12/2/05 door love]

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door memento
Installeer dit maar: http://download.microsoft.com/download/ ... nstall.exe

Dat is MS Anti-Spyware, deze versie is geldig tot en met september, en is gratis. Heb m verschillende keren uitgeprobeerd, en haalt meer weg dan Ad-Aware, en is simpeler te gebruiken voor no-no's. Daarbij wordt nieuwe spy-ware bij installeren al geblokkeerd, een optie die bij Ad-Aware alleen in de betaalde versie zit.
Dankje, k ben nu aan t installeren :! k ben echt zo a-technisch, blij dat er een Adminnetje in mn familie zit :)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door love

Aan mp3 doe ik nie

Ik vond 't wel leuk rijmen...
En ik heb geen mp3speler...
En ik vind het prettiger/eerlijker om mijn muziek gewoon in de winkel te kopen...
love

Bericht door love »

Oorspronkelijk gepost door Marjan

Aan mp3 doe ik nie

En ik vind het prettiger/eerlijker om mijn muziek gewoon in de winkel te kopen...
Ahaaaa je houdt van rijmen..haha
Maar het is ook leuk en legaal om je
eigen cd's om te zetten in mp3 zodat
je op je computer de hele dag muziek
kunt afdraaien die je mooi vindt!!
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Hotbar komt rechtstreeks van MSN PLUS.

Als je MSN plus installeert, doe dat dan zónder sponsor! dan heb je die balk niet.

Sterkte met het verwijderen... :#
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door marsm104

Als je MSN plus installeert, doe dat dan zónder sponsor! dan heb je die balk niet.

MSN plus moet je niet instaleren. Het is rotzooi, spam, en niet van MSN.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Marjan

Aan mp3 doe ik nie

Ahaaaa je houdt van rijmen..haha
Maar het is ook leuk en legaal om je
eigen cd's om te zetten in mp3 zodat
je op je computer de hele dag muziek
kunt afdraaien die je mooi vindt!!
Hoe kom je op het idee dat ik de hele dag achter de computer zou zitten? :! Trouwens, ik kan ook mijn gewone cd's afspelen op de pc.

Wat ik eigenlijk zoek ik óf een tovenaar die cd's maakt van mijn elpees óf iemand die me wijst op een simpele manier om dat zelf te doen.

Ik dacht dat mp3 downloaden meestal illegaal was?
Lambertus

Bericht door Lambertus »

mwag zo a tecnisch ben je ook weer niet want je zit alweer op OSW

waar heb je die hotbar vandaan want het zegt me wel iets namelijk en ook ik heb me het ...gezoocht om het te killen

dus als je ff meer info heb?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door marsm104

Betah MSN Messenger heb k gedownload .... is t daar van?
Plaats reactie