haai,
khad een klein vraagje:
wanneer ik in wil bellen op de computer via Het Net kan ik wel verbinding maken, maar waneer ik daarna echt internet op wil gaat het beeld een beetje raar doen: de webpagina knippert steeds weg en weer terug, en waneer je hem 'vastzet' door op File / Edit etc te drukken, en daarna naar een andere pagina wilt gaan, klikt alles zichzelf ineens weg.
Toen ik 12move fftjes geinstalleerd had speelde dit helemaal niet, maar kon ik gewoon internet op.
Jullie enig idee wat er mis is?
vraagje
-
-
-
Dit kan volgens mij niet met je verbinding te maken hebben, maar met een brak systeem. Als ik jou was zou ik een goede virusscan doen en een anti spyware programma op je pc loslaten.Oorspronkelijk gepost door Adje
haai,
khad een klein vraagje:
wanneer ik in wil bellen op de computer via Het Net kan ik wel verbinding maken, maar waneer ik daarna echt internet op wil gaat het beeld een beetje raar doen: de webpagina knippert steeds weg en weer terug, en waneer je hem 'vastzet' door op File / Edit etc te drukken, en daarna naar een andere pagina wilt gaan, klikt alles zichzelf ineens weg.
Toen ik 12move fftjes geinstalleerd had speelde dit helemaal niet, maar kon ik gewoon internet op.
Jullie enig idee wat er mis is?
-
Ik meen dat dit met Audition mogelijk is.Oorspronkelijk gepost door de PausJa.... en hoe doe je dat?Oorspronkelijk gepost door LecramknippenOorspronkelijk gepost door de Paus
Ik heb ook een vraagje:
Hoe kan ik van 1 groot mp3 bestand 2 kleinere mp3 bestanden maken?
http://www.download.com/Adobe-Audition/3000-2170_4-10324430.html?tag=lst-0-1