Ik zou wel graag ADSL willen. Maar kweet er tot nog toe weinig van af.
Waar moet ik op letten als ik een abonnement afsluit?
Op de website van Tiscali lees ik o.a. het volgende:
Is dit nu een addertje onder het gras: zowel een factuur via KPN als via Tiscali?Facturatie
Bij een Tiscali ADSL-abonnement via het Tiscali-netwerk worden de maandelijkse abonnementskosten door middel van een automatische incasso gefactureerd. Tevens ontvangt u online een factuur. Indien u kiest voor Zonder Datalimiet worden ook deze kosten op uw factuur vermeld.
Als u kiest voor de Tiscali ADSL Nazomeractie, dan worden de modem- en aansluitkosten eerst bij u in rekening gebracht. Om in aanmerking te komen voor restitutie van de modemkosten en de aansluitkosten, stuurt u binnen 5 maanden per post een kopie van uw factuur naar Tiscali. Deze factuur ontvangt u online. Op de factuur dienen in ieder geval de eenmalige aansluitkosten vermeld te staan. Tiscali stort binnen 6 weken het bedrag op uw rekening. Meer informatie kunt u lezen in de actievoorwaarden.
Als u een Tiscali ADSL-abonnement via het KPN-netwerk afsluit, dan worden de modemkosten eerst bij u in rekening gebracht. Om in aanmerking te komen voor restitutie van de modemkosten, stuurt u binnen 5 maanden per post een kopie van uw factuur naar Tiscali. Deze factuur ontvangt u online. Op de factuur dienen in ieder geval de kosten van uw modem vermeld te staan. Tiscali stort binnen 6 weken het bedrag op uw rekening. Meer informatie kunt u lezen in de actievoorwaarden.
Bij een Tiscali ADSL-abonnement via KPN bestaan de maandelijkse abonnementskosten uit twee delen:
1. De ADSL-aansluiting bij KPN
2. Het ADSL-abonnement bij Tiscali
De kosten van de ADSL-aansluiting treft u aan op uw normale tweemaandelijkse telefoonrekening van KPN. Voor het Tiscali deel ontvangt u online een factuur die maandelijks door middel van een automatische incasso wordt verrekend. Indien u kiest voor Zonder Datalimiet worden ook deze kosten op deze factuur vermeld.
[Aangepast op 18/9/04 door de Paus]