eigen homepages

limosa

Bericht door limosa »

nog 7 plinkplonkbal !
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Keb em d'r overheen geholpen hoor!!! :,:,:,:,:,
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Jaaaaaaa maar da's niet eerlijk hè... zo kon ik hem zelf er ook wel overheen krijgen... ;) Maar bedankt hoor mensen.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Jaaaaaaa maar da's niet eerlijk hè... zo kon ik hem zelf er ook wel overheen krijgen... ;) Maar bedankt hoor mensen.
Nu moet jij helpen om die van mij richting de 1000 te krijgen...
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Muse,

Leuke site! Met mooie foto's, vooral in zwart-wit vind ik ze mooi. De foto op je openingspagina is ook gelijk de mooiste. De mensen in Peru/Bolivia zijn op een of andere manier altijd fascinerend . . .
Waarom kan ik die site niet open krijgen???

Enne.. Muse.. volgens mij ken ik jou!!! :D
Muse

Bericht door Muse »

Er was wat onderhoud op de server, dacht ik....vandaar dat je'm niet kon bereiken. :thu

Ik ken wel iemand die dezelfde naam als jij hebt.....but maybe i'm wrong
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Nou, bij nader inzien van je site ken ik je niet, maar volgens mij heb ik je wel eens gezien bij mn nichtje die ook in Krimpen in de kerk/buurt/weet ik veel.
Enne.. mij opereert niet vanuit mijn echte naam hé!! Mij bent wel gek maar niet gansch.
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Ja mensen..!! Er bestaat nog wel een gastenboek op mijn site hoor!:!


Posten maaaar!



:%
Gebruikersavatar
klavar
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2004, 07:34
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door klavar »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ik wil niet opscheppen, maar weet je hoeveel bezoekers de mijne al heeft?
Neeeee?????????? Ga dan zelf maar ff kijken en teken dan gelijk mijn gastenboek even als je er toch bent!:bou:
Hahah, Wil je zo op deze manier zoveel mogelijk bezoekers krijgen?:, Je kunt je ook afvragen hoeveel bekers choclade met slagroom je drinkt per jaar. Of niet soms:t
Als er maar muziek in zit.

http://www.klavarorganist.nl
appie21

Bericht door appie21 »

klik HIER!!!als je nieuwschierig bent wat appie nu weer uit spookt!
Gebruikersavatar
klavar
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2004, 07:34
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door klavar »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door klavar
Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ik wil niet opscheppen, maar weet je hoeveel bezoekers de mijne al heeft?
Neeeee?????????? Ga dan zelf maar ff kijken en teken dan gelijk mijn gastenboek even als je er toch bent!:bou:
Hahah, Wil je zo op deze manier zoveel mogelijk bezoekers krijgen?:, Je kunt je ook afvragen hoeveel bekers choclade met slagroom je drinkt per jaar. Of niet soms:t
Hela Klavar, wil je niet mijn privé aangelegenheden hier op tafel gooien? Zometeen willen ze ook nog weten wat er achter dat verhaal zit van die chocomelk met slagroom :!:o

Trouwens, zou jij je niet eens even voorstellen hier op dit forum? dat kan nl.
HIER!!!



[Aangepast op 12/8/04 door Maninne]
Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben Klavar dat afgeleid is van klavarskribo. Voor een ieder die klavar speel heb ik een site waarop gratis bladmuziek te downloaden is. http://www.henteg.nl/klavar . Verder kom ik net als Maninne uit het mooie Veenendaal.

Verder ben ik echt niet van plan om op dit forum te vertellen hoe jij chocolademelk drinkt en wat er gebeurd als je met een mond vol begint te lachen. :+

Nu hoop ik dat ik genoeg verteld heb want ik ga niet alles op dit forum gooien.

Groeten,

Klavar
Als er maar muziek in zit.

http://www.klavarorganist.nl
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Oorspronkelijk gepost door klavar
Verder ben ik echt niet van plan om op dit forum te vertellen hoe jij chocolademelk drinkt en wat er gebeurd als je met een mond vol begint te lachen. :+
Daar staat al het één en ander over in mijn gastenboek. Klavar dacht namelijk dat ik uit Veenendaal kwam... hoe komt'ie er bij ;)
Plaats reactie