ff een rondje vliegen

Plaats reactie
limosa

ff een rondje vliegen

Bericht door limosa »

. . . op de PC dan. Kijk hier voor een site waar je boven Nederland rond kan vliegen en je woonplaats kan opzoeken. Erg leuk! En heel gedetailleerd. De foto's zullen wel op een werkdag gemaakt zijn want m'n auto staat niet op de oprit thuis.

limosa
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ik heb heerlijk gevlogen boven Nederlang en heb m'n eigen stad ook gevonden. Was echt grappig om te zien! Maar ik kan alleen niet lager dan 1000 meter komen want dan wordt alles wazig. Ik snap niet hoe jij je eigen auto gezien hebt???
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Ik heb het geprobeerd, maar als ik gewoon over nederland wil vliegen dan kan het niet, dan krijg ik een foutmelding...:$:$:#:#:!:! Heb ik weer...:pu
limosa

Bericht door limosa »

Hee pongpingballetje,

Ik snap niet hoe jij je eigen auto gezien hebt?

Als je op het knopje "flight panel" klikt krijg je een venstertje waarin je de hoogte kunt instellen, ik kan dalen tot 750 m. De snelheid kun je daar ook instellen, zet hem op 0 km/h en kijk recht naar beneden. Wacht tot de beelden geheel zijn geladen en je ziet best veel details. Ik zie de auto's in de straat staan.
Nou woon ik wel in een geweldig mooie, schone, heldere, frisse polder; dat scheelt ook natuurlijk. Ook in dit programma zal het wel zo zijn dat: Hoe korter bij Dordt, hoe waziger het wordt . . . ;-)

limosa
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Hij is erg leuk :):)

Hier heb je een plaatje van Sint Laurens, ons huis is gemarkeerd met het kruisje :D
Afbeelding
appie21

Bericht door appie21 »

waar laat jij in het programma op plaats zoeken?????
Oorspronkelijk gepost door Zeckie
Hij is erg leuk :):)

Hier heb je een plaatje van Sint Laurens, ons huis is gemarkeerd met het kruisje :D
Afbeelding
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

'k dacht dat je voor dat luchtreisje een apart inbelnummer moet installeren. Letten jullie er op dat je dat nummer na afloop ook weer wegdoet anders zal dit nummer iedere keer als je inlogt weer worden gekozen en dat schijnt nogal prijzig te zijn. Mits je natuurlijk net zoals ik thuis gewoon nog lekker ouderwets met de analoge lijn belt en automatisch verbinding legt.
appie21

Bericht door appie21 »

he dit is niet de site die jij bedoelt.. hoor maar voorde deze is echt geen inbellen nodig!!!!
Oorspronkelijk gepost door Egbert
'k dacht dat je voor dat luchtreisje een apart inbelnummer moet installeren. Letten jullie er op dat je dat nummer na afloop ook weer wegdoet anders zal dit nummer iedere keer als je inlogt weer worden gekozen en dat schijnt nogal prijzig te zijn. Mits je natuurlijk net zoals ik thuis gewoon nog lekker ouderwets met de analoge lijn belt en automatisch verbinding legt.
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Oorspronkelijk gepost door appie21
waar laat jij in het programma op plaats zoeken?????
Je kan alleen op de hoofdsteden zoeken en laat Sint Laurens nou vlak naast Middelburg liggen....
limosa

Bericht door limosa »

Vanaf een bekende plaats kun je heel makkelijk de wegen volgen naar een bestemming. Als de weg weet op de grond kun je ook prima vliegen.
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Als ik gewoon start bij "nederland" dan krijg ik deze foutmelding.: Er is een fout opgetreden. De vlucht kan niet gestart worden.
Reden:
De vlucht wordt opgestart vanaf een ongeautoriseerde website. Neem contact op met de beheerder van de website.

An error occured. The flight cannot be started.
Reason:
The flight has been started from an unauthorized website. Please contact the administrator of this website.
en dit gebeurt ook als ik start boven amsterdam, dus ik kan alleen vanaf rotterdam en zandvoort starten maar dan staan dus niet alle hoofdsteden er bij.
Wat nu ???????//
:sne:bu:sne:i
Plaats reactie