wie o wie???

secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

wie o wie???

Bericht door secret boy »

Wie heeft er voor mij asjeblieft een GOED programmatje voor het converteren van .wav naar mp3 of mid??? Please help me wat ik nu heb is FLUT.................. :?:?:?:?:?:?

Ik ben trouwens ook nog aan het zoeken voor een programmatje waarmee je scans flink kan "inbouwen"
:-:-:-:-:-:-
bloob

Bericht door bloob »

Heb je al gekekeken op downloads.com? daar staan er toch wel wat geloof ik, met bovendien een soort "beoordeling"erbij.
Of op de midi.pagina.nl

of ff een zoekmachine eroverheen halen

:-GOOGLE:-
Lecram

Bericht door Lecram »

Je kunt de media player van WIndows XP gebruiken. Bij de Windows XP club op http://www.clubs.nl (eerst aanmelden) kan je een plug in downloaden waarmee je CD's kan rippen enzo.
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Converteren van .wav naar .mid. Dat vind ik een heel originele!! Als je zo'n programma vindt, mail het dan per direct naar mij door!!

Geintje, ik ben een beetje ironisch bezig geloof ik ;) maar WAV-bestanden zijn audio (wave, opgenomen geluidsgolven), en MIDI-bestanden bevatten slechts de noten die vervolgens door een synthesizer afgespeeld kunnen worden. Gevolg is dat MIDI-bestanden véél en véél kleiner zijn dan WAV-bestandjes. Maar het geluid is er ook naar. Een viool via MIDI op synthesizer speelt misschien de goede noten strak in de maat, maar daar is het meegezegd. Je kunt het geen viool noemen, die hoor je in WAV wel (live opgenomen).

Heb je inmiddels al een speler, anders kan ik er misschien een voor je opzoeken?
Lecram

Bericht door Lecram »

je kunt ook zoeken op Tucows, download.com of zdnet.com
Leendert

Bericht door Leendert »

ik heb al zo'n programma !! dat is toch niet nieuw ?

Hieronder staat de link vor het downloaden ervan Mp3 Wav , zo dat is tie als je erop kilk moet je niks doen het gaat vanzelf.

Groetjes Leendert
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Yeah,

dat ziet er niet slecht uit LeenderT!!!

Thank you
Leendert

Bericht door Leendert »

Scan ombouwen mmmm wat zal ik daar eens op bedenken ?

Wat bedoel je met scans ? Als je plaatjes heb gescand of zo ?

Zo ja dan moet je ze als jpg opslaan dan zijn ze nog maar 70 kb
Soekarno

Bericht door Soekarno »

Weet iemand hoe je CD-audio bestanden (extensie is *.cda geloof ik) kan converteren naar WAV. of iets dergelijks....


Bedankt.
Leendert

Bericht door Leendert »

Ja

[Veranderd op 17/9/02 door Leendert]
Soekarno

Bericht door Soekarno »

Wil je dat alsjeblieft zeggen dan?

Dank je.
ViperLodge
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 sep 2002, 01:54
Locatie: CheeseTown
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Origineel geplaatst door Zoeker
Converteren van .wav naar .mid. Dat vind ik een heel originele!! Als je zo'n programma vindt, mail het dan per direct naar mij door!!
Doormailen word lastig, maar zeg nooit nooit.... er is een kleine mogelijkheid.
Let wel je zal hier en daar ff moeten bij spelen, op het missende instrument.
Het programma, kan geen instrumenten onderscheiden maar hoge en lage tonen.
Hij zet die tonen om naar frequentie en lengte, en spuugt een sequencer-file uit.
Deze kan je met veel aanpassingen dan weer opslaan als mid.

Alleen ja hoe hete dat proggie nou.. 'Tis een dos proggie uit de begin jaren '90.

Omgekeerd van MID kan je wel makkelijk WAV maken.
Start WinAMP zet de standaard output op diskwriter, en speel het liedje af, deze wordt nu als wav opgeslagen, wat alleen goed klinkt met een knappe geluidskaart.


Greets Vipie :eur
Marc
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 sep 2002, 22:26

Bericht door Marc »

Kijk even op http://www.deja.com

en zoek naar:


converting .cda .wav
Iedereen maakt fouten maar sommige hebben meer ervaring.
appie21

Bericht door appie21 »

waarom instleer je niet gewoon media player 7

Origineel geplaatst door Marc

Kijk even op http://www.deja.com

en zoek naar:


converting .cda .wav



harddisk

Bericht door harddisk »

Als je Windhoos geinstalleerd hebt staat de mediaplayer er ook standaart op. Die hoef je dus niet meer te installeren.:stu

HDD
Plaats reactie