welke soort verbinding gebruikt je

donor

Bericht door donor »

ADSL, is inderdaad ideaal.

Maar ik vind dat je ook aan de minder snelle jongens moet denken..
;)

[Edited on 2/8/02 by donor]
Lecram

Bericht door Lecram »

ADSL, helaas van KPN (mxstream dus). Toentertijd was het bij de concurrent nog niet mogelijk met linesharing (hoezo monopolie?) en nu ze een behoorlijk marktaandeel hebben is linesharing ineens mogelijk.
Gelukkig is XS4all (nota bene een KPN dochter!) bezig met het testen van BBNet, lekker snelle upload snelheid van 256 kbs.
Nu zou ik anderen Solcon aan raden, vanwege de mogelijkheid tot filtering.
Lecram

Bericht door Lecram »

Welke HTML editor gebruik jij, admin? Ik gebruik zelf GoLive van Adobe, is in ieder geval geen MS en werkt nog lekker ook.
Jos

Bericht door Jos »

Al die WYSIWYG-progs is natuurlijk geen kunst aan hè :).
Gewoon plaintext html/php is knapper.

:in php :in
bloob

Bericht door bloob »

Al die WYSIWYG-progs is natuurlijk geen kunst aan hè :).
Gewoon plaintext html/php is knapper.
php
Eh... maakt het nog wat uit, qua grootte, of je een gewone html editor gebruikt, of gewoon in kladblok werkt (dus alle tags zelf invoert) of een wysiwyg programma?
Een wysiwyg is makkelijker, maar neemt het niet veel meer ruimte in?

Okee, ben een beetje een leek vandaar deze vraag. :$
Lecram

Bericht door Lecram »

Al die WYSIWYG-progs is natuurlijk geen kunst aan hè :).
Gewoon plaintext html/php is knapper.

:in php :in
Is dat een soort van SM? Lekker moeilijk doen als het makkelijk kan. Ok, wil een een beetje leuke site bouwen, ontkom je niet aan wat bij-HTMLlen, maar voor het gros is die WYSIWYG editor wel handig.
Jos

Bericht door Jos »

Is dat een soort van SM? Lekker moeilijk doen als het makkelijk kan. Ok, wil een een beetje leuke site bouwen, ontkom je niet aan wat bij-HTMLlen, maar voor het gros is die WYSIWYG editor wel handig.
Het is maar wat je gewend bent. Ik kan betere sites bouwen in gewoon HTML dan met een WYSIWYG editor.

[Edited on 2/21/02 by Jos]
Adje

Bericht door Adje »

Zit ik met een stel technochinezen op een forum??? :stu
Jos

Bericht door Jos »

Haha Admin, die wil je niet weten... :bou: (niet dat'ie zo slecht is...)

[Edited on 2/22/02 by Jos]
wpv

Bericht door wpv »

Ik heb via het kladblok heel kort met html gewerkt. Toch vind ik een wysiwyg-programma toch wat prettiger werken. Dan ben ik het met lecram eens: waarom zou je moeilijk doen, als het makkelijk kan. Ik heb in frontpage geen beperkingen aangetroffen. (Of ik ben nog niet zover ontwikkeld,dat ik deze beperkingen zou opmerken :%
Plaats reactie