welke soort verbinding gebruikt je

bloob

Bericht door bloob »

ik gebruik ISDN. Hoezo eigenlijk?
de Paus

Bericht door de Paus »

gewoon via de telefoon. wat voor naam dat heeft, moet je me niet vragen want dat weet ik niet.
Calvo

Bericht door Calvo »

Ik geloof dat ik ook ISDN heb. Wat het verder uitmaakt weet ik niet maar als het handig is om te weten, bij deze!!

Calvo
bloob

Bericht door bloob »

Bloob

We zijn onze website aan het vernieuwen
daarbij proberen we altijd rekening te houden dat de site snel blijft want hoe meer plaatjes e.d. hoe langzamer de site wordt.

echter is het dan goed te weten hoe en met wat onze bezoekers verbinding maken met het internet. vandaar....
:D Gesnapt!!! :D
wpv

Bericht door wpv »

Ik gebruik gewoon een 56K-modem. Voor de rest heb ik geen geld(over). :+
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Net als de Paus is het voor mij via de telefoon. Er zal dan wel een modem in m'n PC zitten. Dus graag niet te veel plaatjes.
limosa

Bericht door limosa »

Op m'n werk huurlijnen (die zo snel zijn dat je bijna niet kunt zien of je een pagina vanaf de harde schijf opent of vanaf internet), thuis met ISDN is dan weer wennen maar wel te doen. Wat mij betreft zo weinig mogelijk ongevraagde plaatjes (foto's liever achter een link of een thumbnail), smilies (zeker niet als ze bewegen), en ander (meestal) nutteloos gedoe. Smilies maken we zelf wel ;-)

limosa
prinsrob
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:37

Bericht door prinsrob »

100 Mbit Full Duplex, dus niet zoveel last van bewegende smileys ;-),

rob
Mirror

Bericht door Mirror »

ISDN. Bij voorkeur niet te grafisch, ik vind het forum nu mooi en functioneel. De site van OSW kan beter (strakker), die vind ik nu een beetje rommelig. Misschien heeft het met mijn schermresolutie te maken.
donor

Bericht door donor »

In antwoord op de vraag op de soort internet-verbinding: met genoegen gebruik ik een adsl-verbinding.

Maar voor degene die het met minder willen/mogen/moeten doen, mag de website er 'kaal' uitzien. Lekker functioneel en snel.

Ik ben het met Mirror eens, OSW is rommelig.
Ruth

Bericht door Ruth »

ja adsl mxstream

werkt perfekt
geen gezeur meer met tikken maar gewoon rustig lezen en altijd online
aanrader!!!!
Plaats reactie