REALPLAYER ????

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

REALPLAYER ????

Bericht door Billy »

Ik heb de gratis realplayer op mijn compu. geinstalleerd maar die begint nu steeds meer te haperen.

elke 30 seconden moet hij de buffer opnieuw gaan vullen.

wie heeft er een goed ( evt. betaald) alternatief?? de betaald erealplayer kan je alleen downloaden met credit card en die heb ik niet!

kan je ook realplayer software in de winkel kopen?

wie helpt me om toch af en toe filmpjes /programma's te kunnen afdraaien van internet?

ik wil een goeie REALPLAYER
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

prbeer het eens via http://www.kazaa.com
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

kan je daar ook realplayer mee afspelen dan??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jos

Bericht door Jos »

Origineel geplaatst door Lecram
prbeer het eens via http://www.kazaa.com
Tjonge, via kazaa is het illegaal lecram!! Had ik niet van jouw verwacht :? ;)

Kazaa is een programma waarmee je een stukje harde schijf kunt delen met andere internet gebruikers zodat je programma's kunt uitwisselen.

Waarschijnlijk zal het haperen/opnieuw bufferen niet helpen als je de koop versie gebruikt denk ik. Het ligt waarschijnlijk aan je internetverbinding dat'ie zo langzaam is.

Verder snap ik niet goed wat je nu nog doet met realplayer terwel de nieuwe Windows Player ook (redelijk) goed werkt.
Bovendien istie nog gratis ook.


Tjonge... ik lijk wel een microsoft fanaat...

[Veranderd op 2/5/02 door Jos]
donor

Bericht door donor »

Orginieel geplaatst door Jos
Verder snap ik niet goed wat je nu nog doet met realplayer terwel de nieuwe Windows Player ook (redelijk) goed werkt.
Het lijkt mij dat Windows geen Real Audio bestanden wil afspelen, vanwege de concurrentie. Vandaar dat Lecram een Realplayer wil gebruiken, om [*.rm|*.ram] bestanden af te spelen

Lecram: het ligt inderaad aan de verbinding dat de player steeds z'n buffer opniew moet opbouwen.

Jos: Realplayer is ook gratis, maar dan alleen geen uitgebreide versie.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Jos
Tjonge, via kazaa is het illegaal lecram!! Had ik niet van jouw verwacht :? ;)

Kazaa is een programma waarmee je een stukje harde schijf kunt delen met andere internet gebruikers zodat je programma's kunt uitwisselen.
Daar is nix illegaals aan Jos, als je de licentie maar betaalt. En realplayer heeft ook een gratis versie
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door donor
Het lijkt mij dat Windows geen Real Audio bestanden wil afspelen, vanwege de concurrentie. Vandaar dat Lecram een Realplayer wil gebruiken, om [*.rm|*.ram] bestanden af te spelen

Lecram: het ligt inderaad aan de verbinding dat de player steeds z'n buffer opniew moet opbouwen.
Huh?!?!!? ik weet van nix! Volgens mij wilde Billy dat
:)
Plaats reactie