Huisdieren

Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Rens
O ja.......nog éven dit:

hondenpoep is helemaal niet erg............


zolang de hond er nog omheen zit!
je word eer ******ziek van al die honden ontlasting!
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
... ... ... als je de mensen (sommigen) leert kennen, dan ga je van de honden (de meesten) houden... ... ...
Ik ben benieuwd naar jou fam!!! :D
Waarschijnlijk feb/mrt zo'n hond als m'n avatar.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Gefeliciteerd Rick met je Heidewachtel.
Zijn geweldige honden; sterk karakter, waaks en speels.
Wel belangrijk wie het baasje is, meerdere baasje's worden ze onbetrouwbaar van.
visje

Bericht door visje »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Voor dieren moet men goed zijn,en dieren brengen kleur in het leven; maar dieren horen niet in een huis.Een hond/kat zijn ten principale roofdieren ,laat ze dan ook roofdier zijn.

Dus geen dieren in huis,nog geen huismuis zelfs.
Adoroté , je haalt me de woorden uit de mond.......
helemaal mee eens, wilde net een dergelijke reaktie gaan typen toen ik die van jou las..
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door visje
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Voor dieren moet men goed zijn,en dieren brengen kleur in het leven; maar dieren horen niet in een huis.Een hond/kat zijn ten principale roofdieren ,laat ze dan ook roofdier zijn.

Dus geen dieren in huis,nog geen huismuis zelfs.
Adoroté , je haalt me de woorden uit de mond.......
helemaal mee eens, wilde net een dergelijke reaktie gaan typen toen ik die van jou las..
Dat moeten jullie maar eens bij de Dierenbescherming langsgaan....
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

We waren al langer van plan een hond te kopen. Mijn opa en oma ook. Tijdje geleden stond in een jagersblad een advertentie over Heidewachtels, jong nest, in Ommen. Daar zijn wij geweest kijken. Natuurlijk word je van zo'n eerste indruk smoorverliefd. :in Maar omdat we verder wouden kijken, en de hondjes minder raszuiver waren. (andere vacht tekening), hebben we via Marktplaats een adres gevonden in Borculo. Daar komt Quinta dus weg.

Ook de hond van m'n opa en oma, Polly komt uit hetzelfde nest. Die is te zien op de 5e en 6e foto. Met de witte rug. Deze hond komt dus uit hetzelfde nest, maar is toch een slagje kleiner.

Wat ook zo leuk is, als deze twee hondjes elkaar ontmoeten. Als m'n vader 's zaterdags naar m'n opa en oma gaat, neemt hij Quinta mee. Ze stoeien en ravotten de hele ochtend, en tegen de middag zijn ze compleet bekaf. Om vervolgens na een halfuurtje rust weer onverminderd door te gaan. En als Quinta dan 's avonds alleen bij ons thuis is, ligt-ie compleet voor pampus. :in
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja, ja wij hadden vroeger thuis, een duitse herder, altijd een lief beest, als ik s'avonds thuis kwam dan vloog hij al blaffend tegen me op en was soms zo wild dat wanneer je niet oplette hij met zijn grote poten je bijna omver zou duwen (springen)

Altijd leuk zo'n beest, je ontvangt er vaak meer liefde van dan van mensen. Volgens mij zijn ze ook altijd spontan en blij en nooit sjagerijnig:D
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik wou net zeggen, als je thuis komt is er in ieder geval één blij, en dat is de hond :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Als jij de hele dag opgesloten hebt gezeten, ben je toch ook blij als iemand je gevangenis openmaakt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Nee hoor, hondje is dan gewoon bij m'n ouders... of zullen die zo erg zijn :t
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

O! Ik dacht aan deze uitspraak

[quote]Oorspronkelijk gepost door marsm104

Het is maar een hond. Klein hokje in de garage is voldoende. Als zo'n beest niet beter weet, zal die er echt geen problemen mee hebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Een hond mag 's nachts toch wel in de garage slapen.

Maar ik snap het punt wel. In de woonwijk is het lastig om een hond te hebben. We hebben dan ook in de eerste plaats gekozen voor een klein ras. Wij hebben nou eenmaal geen ruimte voor een Deense dog.

Maar ja, zoals mijn opa en oma wonen. Die wonen mooi buitenaf, en de hond die kan gaan en staan waar die wil. Daar kan een hond echt een hond zijn. Bij ons moetie het doen met een bijkeuken en achtertuin, plus dat we hem regelmatig uitlaten. Is die nou zo slecht af? Tja, wij wonen niet zo breed :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Adorote

Bericht door Adorote »

Hond laten slapen in de autostalling,ook dat is mishandeling ,laat de hond vrij zodat hij zijn eigen slaap plaats kan zoeken.

Een hond hoort niet in een mand ook niet in eenhok,maar vrij rond te lopen en te jagen op konijnen en ander huppelend volk.

Laat de hond roofdier zijn,dan is hij/zij pas gelukkig.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Zeker zelf nooit dieren gehad
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie