Hier is ze zes weken oud

Wie zul je nou bedoelen :tOorspronkelijk gepost door Jelle
Ja. ik heb één huisdier, op twee benen:,:,:,:,:,
De hond kan gerust mee naar Oostenrijk e.d. Dat zijn wij ook van plan.Nou nee ik heb geen huisdier, zou er wel een willen hebben maar ik wil er ook beslist niet één hebben. (tweeslachtig hè).
De reden?
Nu zelf, nee liever niet. Ik zit er mee als ik met vakantie ga, waar laat ik mijn hond?
Luiheid? :,Als het s'avonds regent heb ik geen zin om met het beest naar buiten te gaan.
Het is maar een hond. Klein hokje in de garage is voldoende. Als zo'n beest niet beter weet, zal die er echt geen problemen mee hebben.Ons huis is electronisch beveilgt dus de hond kan niet in de kamer of de gang of noem maar op. omdat als hij beweegt het alarm afgaat.
Inderdaad, mijn ouders gaan vaak op zondagmiddag effe naar de Lemelerberg. 's Avonds een grote ronde om de vijver. Goed voor de beweging!Conclusie:
de hond op de foto verdient een goede baas en die zou ik zeker niet voor hemhaar kunnen zijn.
Wees goed voor hem en je zult er veel genoegen aan kunnen beleven.
Oorspronkelijk gepost door refo
Mijn kinderen hebben guppies. Mag dat wel?
Overigens ben ik het met je eens, adorote. Een hond is een jager en een kat ook. Vandaar dat ik vind dat alleen mensen met veel ruimte een hond mogen hebben.