Zaterdagvoetbal

tukkertje
Contacteer:

Zaterdagvoetbal

Bericht door tukkertje »

Hierbij weer een nieuwe topic over de zaterdagamateurs.

Unionist, betalen ze bij jullie???
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door lily
unionist is gone with the unification movement!!!! ha ha hah it's doomed
before it began, it;s day will be short
NEDERLANDS AUB!!!!!
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door lily
unionist is gone with the unification movement!!!! ha ha hah it's doomed
before it began, it;s day will be short
WE HEBBEN EEN N
WE HEBBEN EEN E
WE HEBBEN EEN D
WE HEBBEN EEN E
WE HEBBEN EEN R
WE HEBBEN EEN L
WE HEBBEN EEN A
WE HEBBEN EEN N
WE HEBBEN EEN D
WE HEBBEN EEN S

A.U.B
Unionist

Bericht door Unionist »

????

Toch wil ik nog even reageren op dit onderwerp. Tenslotte was ik ermee begonnen.

Waarom is het niet mogelijk om gewoon over een sport te discussiëren in een rubriek die hiervoor bedoeld is? Het is, lijkt mij, niet de bedoeling om andermans onderwerpen te verzieken omdat dat onderwerp je niet aanstaat? Ik heb de gewraakte passages niet gelezen, maar waarom moet dat nou? Er wordt over van-alles-en-nogwat uitgebreid geschreven, ik kan zo een hele rij onderwerpen opnoemen waarvan ik zeg: nou, nou. Sorry, ik vind deze manier van werken heel onvolwassen. Niet zozeer van de moderators, tenslotte is het hun taak om te modereren, maar van degenen die op deze manier een onderwerp torpederen.

Ik wil best een discussie aangaan over het wel of niet van zaterdagvoetbal, maar niet op het niveau van een gemiddelde Ajax-hooligan.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heee Unionist

Nog geen antwoord op mijn vraag. Wordt er bij jullie betaald in Apeldoorn???
Orckie

Bericht door Orckie »

Ik heb het vuurwerk (gelukkig) ook gemist.

Het enige wat ik gepost had, in navolging van Pim, was de stelling dat je je zaterdag wellicht wat beter kunt besteden.

Niet om een discussie los te maken, en al helemaal geen gesmijt met bijbelteksten, maar om degenen die zo bezig zijn met al die clubs even wakker te schudden.

Dus als mijn bijdrage een begin is geweest van die escalatie, dan betreur ik dat zeer. Tegelijkertijd distantieer ik mij dan ook van het zo tekeer gaan tegen mekaar.

Ik wil graag mijn laatste 100 postings vriendelijk en constructief houden!

:)
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heee Unionist

Nee, uit principe niet. Het moet een eer zijn om in het eerste te spelen. En toch is het dan leuk om te zien dat er mensen bij AGOVV vandaan komen en voor CSV willen spelen.
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
Het enige wat ik gepost had, in navolging van Pim, was de stelling dat je je zaterdag wellicht wat beter kunt besteden.
Dan heb je mijn antwoord hierop ook gemist. Ik heb geschreven, mede naar aanleiding van jouw woordspeling HC/HHC, dat het natuurlijk zinvoller is om de Catechismus te bestuderen dan naar een voetbalwedstrijd te kijken. Maar dat geldt ook voor het posten op OSW. Ik doe graag aan Bijbelstudie, maar soms heb ik ook gewoon behoefte aan een soort ontspanning waarbij ook mijn hersenen een beetje tot rust komen. De een doet dat door een orgelconcert te bezoeken, de ander om een lekker boek te lezen en weer een ander door naar een voetbalwedstrijd te kijken. Als daar geen verdwazing, afgoderij e.d. bij komt kijken (geldt ook voor orgelconcerten!!) is daar volgens mij niks mis mee.

N
iet om een discussie los te maken, en al helemaal geen gesmijt met bijbelteksten, maar om degenen die zo bezig zijn met al die clubs even wakker te schudden.
Natuurlijk is het zaak om alert te blijven op jezelf, maar ik ben ervan overtuigd dat er principieel verschil is tussen enerzijds Ajax, Feyenoord, PSV en Barcelona en aan de andere kant SV Urk, Apeldoornse Boys en IJsselmeervogels.

Tenslotte is er ook verschil tussen Arie Kortleven en Michael Jackson. Ze maken allebei muziek, dat wel. Maar voor de rest...
Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door Orckie
Dan heb je mijn antwoord hierop ook gemist. Ik heb geschreven, mede naar aanleiding van jouw woordspeling HC/HHC, dat het natuurlijk zinvoller is om de Catechismus te bestuderen dan naar een voetbalwedstrijd te kijken. Maar dat geldt ook voor het posten op OSW. Ik doe graag aan Bijbelstudie, maar soms heb ik ook gewoon behoefte aan een soort ontspanning waarbij ook mijn hersenen een beetje tot rust komen. De een doet dat door een orgelconcert te bezoeken, de ander om een lekker boek te lezen en weer een ander door naar een voetbalwedstrijd te kijken. Als daar geen verdwazing, afgoderij e.d. bij komt kijken (geldt ook voor orgelconcerten!!) is daar volgens mij niks mis mee.

N
iet om een discussie los te maken, en al helemaal geen gesmijt met bijbelteksten, maar om degenen die zo bezig zijn met al die clubs even wakker te schudden.
Natuurlijk is het zaak om alert te blijven op jezelf, maar ik ben ervan overtuigd dat er principieel verschil is tussen enerzijds Ajax, Feyenoord, PSV en Barcelona en aan de andere kant SV Urk, Apeldoornse Boys en IJsselmeervogels.

Tenslotte is er ook verschil tussen Arie Kortleven en Michael Jackson. Ze maken allebei muziek, dat wel. Maar voor de rest...
ja dit antwoord had ik idd gemist.
thnx
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Unionist,

Vorig jaar hebben o.a. RJ en ik hier over gediscussierd. Om een herhaling van zetten te voorkomen, bijgaand de link:http://www.omsionswil.nl/forum2/viewthread.php?tid=270

Het is dus wel mogelijk er gewoon over te discussieren, maar gisterenavond ging het er heel anders aan toe.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heee Unionist

Nee, uit principe niet. Het moet een eer zijn om in het eerste te spelen. En toch is het dan leuk om te zien dat er mensen bij AGOVV vandaan komen en voor CSV willen spelen.

En ijj gelooft dat?? Denk je werkelijk dat mensen die van AGOVV komen gaan voetballen voor eenb paar voetbalschoenen en een trainingspak. Dacht eht niet.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Vaak wordt een topic verkeerd geintepreteerd. Of een onderwerp waar we ons niet mee thuis voelen, direct onder de Christelijke loep gegooid. Misschien is het dan beter via U2U een soortement waarschuwing te sturen.

Dus.. deze zaterdagvoetbal, gaat over betalen of niet.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Vaak wordt een topic verkeerd geintepreteerd. Of een onderwerp waar we ons niet mee thuis voelen, direct onder de Christelijke loep gegooid. Misschien is het dan beter via U2U een soortement waarschuwing te sturen.

Dus.. deze zaterdagvoetbal, gaat over betalen of niet.

Ik ben van mening dat als je in de hoofdklasse wilt voetballen je er niet meer onderuit komt om te betalen. In welke vorm dan ook.

Vaak zeggen clubs niet te betalen, maar dan gebeurd dat vaak onder de tafel. Topfuncties bij de hoofdsponsor etc.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door tukkertjeIk ben van mening dat als je in de hoofdklasse wilt voetballen je er niet meer onderuit komt om te betalen. In welke vorm dan ook.

Vaak zeggen clubs niet te betalen, maar dan gebeurd dat vaak onder de tafel. Topfuncties bij de hoofdsponsor etc.
Ik ben het er helemaal mee eens dat er een vergoeding tegenover staat. Er moet gepresteerd worden. Voor wat, hoort wat.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Gesloten