Vakantie

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Vakantie

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
Mister schreef:
Bert Mulder schreef:
henriët schreef:DV vrijdag 16 september?
weet nog niet zeker, maar ws. zijn wij dan weer op huis an.
Vrijdag 09 september wel hier, bij leven en welzijn?
dat lijkt me een goede datum te zijn. :) :yahoo
dan kan ik niet aanwezig zijn ivm mijn verjaardag...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Vakantie

Bericht door henriët »

Mister schreef:
henriët schreef:DV vrijdag 16 september?
Niet overdag, maar 's avonds dan, neem ik aan?
Ja, of zaterdagmiddag en avond, de 17 e

@ Bert, plak r gewoon wat dagen aan vast.


Enne.. je dochter mocht dan oppassen van je, dus ik neem Jean mee :slurp :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Vakantie

Bericht door Bert Mulder »

henriët schreef:dan kan ik niet aanwezig zijn ivm mijn verjaardag...
dan kunnen we die gelijk vieren! :yahoo :nananere :) :sorc

zie, ik heb een bedrijf te leiden.....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Vakantie

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
henriët schreef:dan kan ik niet aanwezig zijn ivm mijn verjaardag...
dan kunnen we die gelijk vieren! :yahoo :nananere :) :sorc

zie, ik heb een bedrijf te leiden.....
je bent welkom hoor op mn verjaardag.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11431
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

9 september dus... :)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Vakantie

Bericht door henriët »

Mister schreef:9 september dus... :)
Dan zal Bert zich in tweeen moeten splitsen;)

Als het 9 ( of 10) september is, dan meld ik me hierbij af.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16754
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vakantie

Bericht door Hendrikus »

Nog een paar nachtjes, dan hoop ik weer een weekje in England’s pleasant pastures door te brengen.
In Gijs z'n thermometer kom ik toch al niet meer voor, maar een weekje afwezigheid maakt het nòg makkelijker ;)
~~Soli Deo Gloria~~
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Vakantie

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:Nog een paar nachtjes, dan hoop ik weer een weekje in England’s pleasant pastures door te brengen.
In Gijs z'n thermometer kom ik toch al niet meer voor, maar een weekje afwezigheid maakt het nòg makkelijker ;)

Bof je weer eens even... Fijn, geniet er van. Wij zullen wel genieten van je foto's mocht je die weer op het rf zetten. :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Vakantie

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef:Nog een paar nachtjes, dan hoop ik weer een weekje in England’s pleasant pastures door te brengen.
In Gijs z'n thermometer kom ik toch al niet meer voor, maar een weekje afwezigheid maakt het nòg makkelijker ;)
:)
Maar even wat anders, ga je naar de meeting :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16754
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vakantie

Bericht door Hendrikus »

albion schreef:
Hendrikus schreef:Nog een paar nachtjes, dan hoop ik weer een weekje in England’s pleasant pastures door te brengen.
In Gijs z'n thermometer kom ik toch al niet meer voor, maar een weekje afwezigheid maakt het nòg makkelijker ;)

Bof je weer eens even... Fijn, geniet er van. Wij zullen wel genieten van je foto's mocht je die weer op het rf zetten. :)
Dank je. 'k Heb er zin in. Bij leven en welzijn verschijnen de foto's vanzelf wel, over een weekje of anderhalf.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Droelie
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 mar 2009, 20:20
Locatie: Goesssssssss
Contacteer:

Re: Vakantie

Bericht door Droelie »

Bij mij wordt het dit jaar 16 dagen Brazilië :yahoo
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».


www.kralenjans.webs.com
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

Stel: je bent op vakantie en voelt je niet lekker, of je krijgt een ongeluk. Dan is het prettig als je kunt communiceren met je buitenlandse arts. Want misverstanden en onbegrip kunnen leiden tot fouten in de diagnose, behandeling of medicijnen.
Neem daarom de Medische Vertaalkaart mee op reis. Daarmee kun je als reiziger je medische verhaal doen in 11 talen. o.a. in het Frans, Spaans, Italiaans, Russisch of Zweeds. Hij is verkrijgbaar bij de ANWB voor 6,95. Het is een eventuele goede aanvulling op het medicijnpaspoort, waarin alle medicijnen staan die u al gebruikt.
bron: Longwijzer nr. 3 -2011
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10443
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Stel: je bent op vakantie en voelt je niet lekker, of je krijgt een ongeluk. Dan is het prettig als je kunt communiceren met je buitenlandse arts. Want misverstanden en onbegrip kunnen leiden tot fouten in de diagnose, behandeling of medicijnen.
Neem daarom de Medische Vertaalkaart mee op reis. Daarmee kun je als reiziger je medische verhaal doen in 11 talen. o.a. in het Frans, Spaans, Italiaans, Russisch of Zweeds. Hij is verkrijgbaar bij de ANWB voor 6,95. Het is een eventuele goede aanvulling op het medicijnpaspoort, waarin alle medicijnen staan die u al gebruikt.
bron: Longwijzer nr. 3 -2011
:super goede tip!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Vakantie

Bericht door vlinder »

Gewoon zorgen dat je de latijnse namen van alle ziektes weet, kun je wereldwijd mee terecht... :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

vlinder schreef:Gewoon zorgen dat je de latijnse namen van alle ziektes weet, kun je wereldwijd mee terecht... :huhu
Het gaat ook over termen: benauwd, pijn, kramp, steken, drukkend gevoel, tintelingen, weet jij dat allemaal in het Latijn ? :)
Je kunt het uit je hoofd leren thuis, maar in de paniek of stress van het moment, ben je dat plotsklaps kwijt hoor.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie