"Massale samenzang"
"Massale samenzang"
"Massale" samenzangavond in Dordrecht
:bou:
mmv:
Mannenkoor Ethan
Klaas Jan Mulder, orgel
meditatie Ds. A Moerkerken
Iemand nog van plan daar vanavond heen te gaan?
mmv:
Mannenkoor Ethan
Klaas Jan Mulder, orgel
In mijn woordenboek staat bij massaal: in massa/een groot geheel vormend;Oorspronkelijk gepost door wim
Massale samenzang: dat is toch zoiets als een wedstrijdje bovenstem schreeuwen op hele (lange) noten?
als er dus veel mensen isometrich een psalm zingen noemt men dat massale samenzang, wim.
Het stond in de advertentie. Is idd. wel een beetje voorbarig om er vanuit te gaan dat het een massale samenzangavond heet als je niet eens zeker weet of er wel iemand komt...

[Aangepast op 12/6/04 door Jongere]
Jongere,
als ik jouw oproep de oproep om vanavond te lees en dan jouw avatar zie, dan brul ik van de lach. Prachtige hoofd heeft die Casper. Het is niet echt reformatorisch om zo'n hoofd te trekken als het gaat om een meditatie van ds. Moerkerken.
Of probeer jij wel zo'n hoofd te trekken bij een Moerkerken-meditatie?!!

Grtz,
Lo
als ik jouw oproep de oproep om vanavond te lees en dan jouw avatar zie, dan brul ik van de lach. Prachtige hoofd heeft die Casper. Het is niet echt reformatorisch om zo'n hoofd te trekken als het gaat om een meditatie van ds. Moerkerken.
Of probeer jij wel zo'n hoofd te trekken bij een Moerkerken-meditatie?!!

Grtz,
Lo
nee hoor.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Jongere
"Massale" samenzangavond in Dordrecht
mmv:
Mannenkoor Ethan
Klaas Jan Mulder, orgel
Is dit het alternatief van de EO-jongerendag????
is gewoon een normale zangavond waarop een grote groep mensen psalmen met elkaar zingt.
Ben nog nooit op de jongerendag geweest maar ik weet wel dat ik dit gewoon heel mooi vind, en absoluut niet saai ofzo.
maar ja, misschien kunnen andere mensen daar niet tegen, een uurtje stilzitten en zingen. :!
Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
...ontzettend veel casper plaatjes :, ...
Jongere, even een reflectie... Wat was jouw reactie op de samenzangavond... Incl. de meditatie natuurlijk.
[Aangepast op 12/6/04 door lo-ruchama]

asjeblieft hier heb je zn vriendje ook nog
zangavond?
was gewoon heel mooi :u
Troost je jongere, met Ethan is het altijd massaal en samen.Oorspronkelijk gepost door JongereIn mijn woordenboek staat bij massaal: in massa/een groot geheel vormend;Oorspronkelijk gepost door wim
Massale samenzang: dat is toch zoiets als een wedstrijdje bovenstem schreeuwen op hele (lange) noten?
als er dus veel mensen isometrich een psalm zingen noemt men dat massale samenzang, wim.
Het stond in de advertentie. Is idd. wel een beetje voorbarig om er vanuit te gaan dat het een massale samenzangavond heet als je niet eens zeker weet of er wel iemand komt...
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
ja, er waren gelukkig veel mensen maar ethan deed idd. flink hun bestOorspronkelijk gepost door EgbertTroost je jongere, met Ethan is het altijd massaal en samen.Oorspronkelijk gepost door JongereIn mijn woordenboek staat bij massaal: in massa/een groot geheel vormend;Oorspronkelijk gepost door wim
hard zingen kunnen ze in ieder geval