CGO

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

CGO

Bericht door Pim »

Wie van jullie volgt een CGO-cursus? Zo ja, welke? Misschien leuk om wat informatie/ervaringen uit te wisselen???

Mhg,
Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik heb 1 jaar CGO gevolgd. Maar door een nieuwe studie moest ik er helaas mee stoppen. In de toekomst hoop ik het weer te gaan oppakken. Ik heb dus het eerste jaar van de 1 cursus.

Nu zit ik elke avond ook in het Driestar College en kom dus bekenden van de cursus tegen.
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoi Pim,

Zelf heb ik afgelopen jaar de CGO-E cursus gevolgd. (het eerste jaar)

Op dit moment studeer ik in Utrecht.

Er zitten nog meer CGO-ers op OSW ;)

[Aangepast op 30/10/03 door ndonselaar]
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik heb me een paar weken terug opgegeven voor de E-cursus en heb net mijn eerste college achter de rug. Ik vind het echt super! Ik zit heel de dag in de cijfertjes en mijn andere opleiding is ook erg cijfer-gericht. Heerlijk om dan eens college te hebben over zaken met een heel andere insteek!!

Echt een aanrader voor velen!

Mhg,
Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

Heerlijk om dan eens college te hebben over zaken met een heel andere insteek!!

Dat lijkt me ook wel lekker! 'k Zit hier tussen techneuten (wereldvreemde autistische nerds noem ik ze vaak). Ff een andere insteek maakte ook m'n opleiding Bedrijfskunde leuk. CGO heb ik wel aan gedacht maar ben ik nog niet toe gekomen.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat nu werkelijk de studiebelasting is. En Utrecht, is dat een beetje te doen?
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

CGO staat voor Cursus Godsdienstonderwijs?

Is dat de cursus van de gergem?
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Ook ik heb div. CGO cursussen gevolgt en wat ik daar heb geleerd is dat ik nog veel meer moet ler(z)en ;) .
By the way, wanneer zijn er de inhaal tentamens? Ik moet nog een tentamen OT E4 doen
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

14 januari zijn er weer inhaal tentamens!

Qua studiebelasting kan ik nog niet veel zeggen (ik houd je op de hoogte), ik heb net 1 college gevolgd.... Ik heb er wel vertrouwen in, omdat het me reuze interesseert, dit in tegenstelling tot sommige vakken die ik in mijn andere opleiding volg..... Maar ja, talenten gebruiken etc. dus dat andere papiertje moet ik ook maar zien te halen!

Mhg,
Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Ik heb me een paar weken terug opgegeven voor de E-cursus en heb net mijn eerste college achter de rug. Ik vind het echt super! Ik zit heel de dag in de cijfertjes en mijn andere opleiding is ook erg cijfer-gericht. Heerlijk om dan eens college te hebben over zaken met een heel andere insteek!!

Echt een aanrader voor velen!

Mhg,
Pim.
Petje af hoor! Heb jij tijd over?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Hoi Pim,

Zelf heb ik afgelopen jaar de CGO-E cursus gevolgd. (het eerste jaar)

Op dit moment studeer ik in Utrecht.

Er zitten nog meer CGO-ers op OSW ;)
Wat ga jij ermee doen, Niek?
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Goed. lekker die afkortingen. Als er ook even wordt uitgelegt wat het is, dan kunnen mensen die niet weten wat het is en die er nog nooit van gehoord hebben zich daar misschien op orienteren. CGO? :pu
limosa

Bericht door limosa »

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Goed. lekker die afkortingen. Als er ook even wordt uitgelegt wat het is, dan kunnen mensen die niet weten wat het is en die er nog nooit van gehoord hebben zich daar misschien op orienteren. CGO? :pu
Als je de topics doorleest, kom het vanzelf tegen. Je moet er wel wat voor over hebben....
limosa

Bericht door limosa »

Zeeuw,

kun jij iets zeggen over de studiebelasting, hoeveel uren kost zoiets nu?
Ik denk er wel eens over om ook zoiets te doen. Bij zo'n cursus denk je over een aantal zaken weer eens na.
Plaats reactie