Wordfeud
- FlyingEagle
Re: Wordfeud
Heb nog wel Wordfeud maar ben laatst overgestapt op Wurdian. Vind ik een betere app.
Oke, vind zelf dat er op wurdian veel minder mensen zitten
Maar, waarom vraag je dat hier? Leg je alleen woorden in de Statenvertaling?
- FlyingEagle
Dit staat toch onder het kopje 'vrijetijdsbesteding'? 

- Dodo
Ik heb een keer tegen een forummer gespeeld, en werd moeiteloos verpletterd. Dat geeft op zich niet, maar het is toch het leukst als je aan elkaar gewaagd bent, op welk niveau dan ook.
Dus ik wil prima een keer tegen je spelen, maar als je te slim voor me bent, of ik win te makkelijk van jou, blijft het bij één keer. Goed?
Dus ik wil prima een keer tegen je spelen, maar als je te slim voor me bent, of ik win te makkelijk van jou, blijft het bij één keer. Goed?
Ik heb beide apps geïnstalleerd. Ga eens kijken of het wat is voor mij.
Wat vind je er beter aan?FlyingEagle schreef: ↑07 feb 2025, 09:13 Heb nog wel Wordfeud maar ben laatst overgestapt op Wurdian. Vind ik een betere app.
-
Ik speel al jaren wordfeud. Maar doe dit eigenlijk alleen met mijn moeder en mijn tante.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
- FlyingEagle
Woorden controleren voor dat je de zet doet. Als je op een woord tikt krijg je de betekenis.Martijn schreef:Wat vind je er beter aan?FlyingEagle schreef: ↑07 feb 2025, 09:13 Heb nog wel Wordfeud maar ben laatst overgestapt op Wurdian. Vind ik een betere app.
Maar ik krijg ook niet veel medestanders dus heb Wordfeud ook nog. Denk dat ik dat toch weer naar terug ga.
Dat is mij ook opgevallen. Werkt naar mijn idee veel prettiger dan Wordfeud.FlyingEagle schreef: ↑08 feb 2025, 23:10Woorden controleren voor dat je de zet doet. Als je op een woord tikt krijg je de betekenis.Martijn schreef:Wat vind je er beter aan?FlyingEagle schreef: ↑07 feb 2025, 09:13 Heb nog wel Wordfeud maar ben laatst overgestapt op Wurdian. Vind ik een betere app.
Maar ik krijg ook niet veel medestanders dus heb Wordfeud ook nog. Denk dat ik dat toch weer naar terug ga.
We kunnen een oproepje doen hier op RF om mee te spelen..

Onder welke naam speel je?