Nederland Zingt in de bovenkerk in Kampen
Nederland Zingt in de bovenkerk in Kampen
Gisteren ben ik naar een opname geweest van Nederland Zingt in de bovenkerk in Kampen.
Was echt schitterend. Cor de Haan had de leiding en het orgel werd bespeeld door Harry Hamer.
Verder waren er verschillende gemengde koren en een groot mannenkoor.
Ik vind het een goed evangelisatiemiddel. Er zijn toch best veel mensen die naar de uitzendingen kijken die niet naar de kerk gaan. En als dan op deze manier toch Gods woord bij de mensen thuis komt vind ik het een hele goede zaak.
Was echt schitterend. Cor de Haan had de leiding en het orgel werd bespeeld door Harry Hamer.
Verder waren er verschillende gemengde koren en een groot mannenkoor.
Ik vind het een goed evangelisatiemiddel. Er zijn toch best veel mensen die naar de uitzendingen kijken die niet naar de kerk gaan. En als dan op deze manier toch Gods woord bij de mensen thuis komt vind ik het een hele goede zaak.
Hallo,
Afgelopen donderdagavond was ik ook in de Bovenkerk. Ruim 50 minuten voor aanvang (19.10 uur dus...) komen we de kerk binnen... en ja hoor: vol.
Het was die avond echt bijzonder druk, maar op zich viel het me een beetje tegen. Zo'n opname heeft totaal niet de charmes dat een mooi concert in de Bovenkerk normaal wel heeft. En het was natuurlijk een lange zit ( :pu ) tot 22.50 uur !!
Maar al met al wel de moeite waard om een keer mee te maken. Ik kijk uit naar de uitzendingen op TV.
Afgelopen donderdagavond was ik ook in de Bovenkerk. Ruim 50 minuten voor aanvang (19.10 uur dus...) komen we de kerk binnen... en ja hoor: vol.
Het was die avond echt bijzonder druk, maar op zich viel het me een beetje tegen. Zo'n opname heeft totaal niet de charmes dat een mooi concert in de Bovenkerk normaal wel heeft. En het was natuurlijk een lange zit ( :pu ) tot 22.50 uur !!
Maar al met al wel de moeite waard om een keer mee te maken. Ik kijk uit naar de uitzendingen op TV.
Ow wij kwamen 19:45 uur binnen. Het was inderdaad wel vol, maar ik heb best gezeten. Ja, niet zo'n mooie plek, maar ik kon alles precies een beetje zien.
Het is natuurlijk net wat je ervan verwacht. Als je inderdaad echt een concert verwacht waar alles ordelijk en netjes achter elkaar verloopt, kan het wel tegenvallen.
Ik had bij het laatste lied echt zoiets van:
:$ Nu al??:$
Maar dat verschilt per persoon en per keer denk ik.
Maar het was wel een mooie avond.
Het is natuurlijk net wat je ervan verwacht. Als je inderdaad echt een concert verwacht waar alles ordelijk en netjes achter elkaar verloopt, kan het wel tegenvallen.
Ik had bij het laatste lied echt zoiets van:
:$ Nu al??:$
Maar dat verschilt per persoon en per keer denk ik.
Maar het was wel een mooie avond.
Meen je dat van die zwarte mannen????:$:$:$Origineel geplaatst door tukkertje
Was erg mooi ja. Wisten jullie trouwens dat die donkere mannen playbackten???????
Was duidelijk te zien. Welk nummer van het mannenkoor vonden jullie het mooist???????
tukkertje( lid Rijssens Mannenkoor)
Ik vond Heer wees mijn gids wel erg mooi!
Ik ben er ook geweest. 't Viel me ook al tegen dat het zo druk was toen ik binnenkwam. Volgens mij was ik ik er ook al om 1915 uur.
Maar wij konden of in een hoekje zitten waar je weinig tot niks zag, of aan de zijkant achter de rijdbare camera. Maar toch nog onherkenbaar in beeld geweest...
Maar ja het was mooi en ik ben na jaaaaaaaaaren (15 of zo) weer eens in de bovenkerk geweest.
Maar wij konden of in een hoekje zitten waar je weinig tot niks zag, of aan de zijkant achter de rijdbare camera. Maar toch nog onherkenbaar in beeld geweest...
Maar ja het was mooi en ik ben na jaaaaaaaaaren (15 of zo) weer eens in de bovenkerk geweest.