Nieuwe website SRB

jack1

Nieuwe website SRB

Bericht door jack1 »

Wat vinden jullie van de nieuwe website van de SRB?
http://www.srbavonden.nl
:t

[Aangepast op 15/9/03 door jack1]
jacob

Bericht door jacob »

ziet er keurig uit.
limosa

Bericht door limosa »

'k vind de kleur niet echt geweldig . . .
Lecram

Bericht door Lecram »

Leuk dat ze een site hebben. Idd alleen die kleur zou wat anders moeten zijn. Maar misschien vinden zij het mooi....

Toch wel heel apart dat sommige kerken niets tegen de SRB hebben en wel tegen de JA. Ik zie nl. dezelfde namen terugkomen.

Het is ingewikkeld geworden........

[Aangepast op 15/9/03 door Lecram]
limosa

Bericht door limosa »

Toch wel heel apart dat sommige kerken niets tegen de SRB hebben en wel tegen de JA. Ik zie nl. dezelfde namen terugkomen.

Het is ingewikkeld geworden........

Zo te zien heb je ze ff tegen het licht gehouden . . .
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Heel nuchter, de namen die op de SRB-avonden genoemd worden is geen bezwaar tegen. Verder was er enkel maar bezwaar tegen bepaalde sprekers op de SRA die je blijkbaar niet terugziet op de SRB.
Lecram

Bericht door Lecram »

Altijd benieuwd wie er nu eigenlijk spreken :,

Van de JA wist ik het al. Ik ben een vervent beluisteraar van die MP3-tjes van de JA site :$:$:$:!:!:!

(gelukkig ben ik anoniem, anders wordt dit een ban :, )

[Aangepast op 15/9/03 door Lecram]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Refojongere
Heel nuchter, de namen die op de SRB-avonden genoemd worden is geen bezwaar tegen. Verder was er enkel maar bezwaar tegen bepaalde sprekers op de SRA die je blijkbaar niet terugziet op de SRB.
Die zijn nooit expliciet genoemd. Dus zijn ze op alle avonden tegen.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Als ik de spreker(s) zie van de SRB kan ik niet begrijpen dat sommigen nog in het SRB commissie van toezicht zitten!
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Als ik de spreker(s) zie van de SRB kan ik niet begrijpen dat sommigen nog in het SRB commissie van toezicht zitten!
Als dat het enige is dat je niet begrijpt, dan ben je een gelukkig mens, Niek.
Refojongere

Marcel,

Mag ik je corrigeren. Ik citeer uit het ND
Overigens richtten de artikelen zich volgens Moerkerken ook niet tegen alle reformatorische jongerenavonden. ,,Het ging om een bepaald type, waarvan wij denken dat daar het evangelie niet volledig wordt verkondigd. In de artikelen is duidelijk aangegeven op welke punten wij onze zorgen hebben. We gingen niet over een nacht ijs, maar hebben ons op een stuk of tien lezingen gebaseerd. Daaruit hebben we geciteerd en dat van commentaar voorzien''.
http://www.nd.nl/newsite/artikelen/2003 ... 160074.xml
Lecram

Bericht door Lecram »

Dat klopt, hij bedoelt dat hij niets tegen de SRB heeft en wel de SRA. Waarom wil hij dan niet met de SRA in gesprek???
Refojongere

Misschien zou je hem kunnen opbellen? Ik vind het uiterst triest dat ze geen gesprek willen aangaan, het zou alles verhelderen.
Pied

Bericht door Pied »

Overigens zou ik toch verwachten dat de hier reagerende OSW-ers spontaan in blijde jubel uitbarsten bij het zien van zoveel geestelijkheid onder jongeren - helaas blijft het bij wat zuur gesputter.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Pied,

Natuurlijk ben ik blij met zowel de SRB als met de SRA. Alleen wat mij bedroefd is de onnodige strijd die er gevoerd wordt. Kerkelijk Nederland strijdt al op vele fronten een strijd die niet geestelijk is.

Wel hoop ik, en ook ik hoop teveel en ik bid te weinig, dat God de ogen zal openen en dat de preekstoel weer zal worden gebruikt voor zijn heilig doel, namelijk de verkondiging van het heil in Christus.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Plaats reactie