Vakantie

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ha,

Ik ben er weer.:cool:
Gelukkig niet niet bij stark, op camping de verrassing.
Daar zijn wij 1 keer geweest. Nou dat was echt een verrassing. :(
Maar we hebben wel gekerkt in de GG van Oosterend.
We gaan nu al enkele jaren naar bungalowpark de Kogermient bij de staatsbossen vlak aan de zee, een schitterende locatie.;)

Groet Matthijs
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

dan ligt Billy hopenlijk aan de zeeuwsche kust met een stralend zonnetje!

Niek en Lieneke hou je vast!

dan verovert Billy met zijn 3 vrouwen, auto en aanhangwagentje Zeeland!!!!!!!!!!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou Niek en Lieneke vrag maar goed na wanneer Billy met zijn karretje gaat komen want volgens mij kan je voor je eigen veiligheid die dagen maar beter binnen blijven.
Ik heb tenminste gehoord dat Billy wel uit een roversfamilie komt en dat bloed zit er dus nog steeds in.
Voor alle andere Zeelanders, let op pas op want Billy komt er aan.
En voor Billy zeg ik: Jongen laat je niet kleineren en laat zien dat je een echter rover bent. (ben je trouwens wel verplicht aan je voorouders)
:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Lekkere spareribs, ja Billy dat is een van de weinige gerechten die je heelijk met je tiengeboden mag eten, lekker kluiven en dan je vette vingetjes heerljk langs je broek afvegen. at is nu eens echt bourgondisch eten. Suscces ermee:,;)

En de flitspalen in Zeeland? Ik heb Admin daar nog nooit over gehoord. Volgens mij weet hij niet dat het beter is om bij de flitspalen in elk geval niet harder te rijden en ja dan moet je er door schade en schande achterkomen:,
anne

Bericht door anne »

IK BEN ECHT TOE AAN VAKANTIE, JULLIE OOK..?
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



en nu nog een ZONNETJE en BILLY is BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

[Veranderd op 3/7/02 door Admin]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Veel plezier aan de zeeuwsche kust!!!
Enne, als het zonnetje niet komt, gewoon in de auto gaan zitten en net zo lang zuidwaarts rijden tot het zonnetje er wel is.

succes!!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

als het maar droog is! enne.. we zitten op een gezellige camping!

Tot Sinos everebody!!

PS
wie er nog een kaartje wil ontvangen vanuit het zeeuwsche moet maar ff zijn adres U2U verzenden. Vrijdagavond kijk ik dn nog ff snel hier!

BILLY
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Ze geven de komen weken veel regen en kou, zonder wind op in de regio Zeeland (Belgie :D ).
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

IK heb vanavond effe met Billy gesmst en jullie krijgen allemaal de groeten van hem.

Hij heeft het prima naar zijn zin.
Jelle

Bericht door Jelle »

Heeft Billy daar nog een beetje voor de Wind? Anders moet vrouwlief hem maar even over het strand heen duwen.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Groot nieuws Billy mist de OSW forum helemaal niet.
Jullie krijgen nogmaals de groeten van Billy.
Plaats reactie