Vakantie

matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Origineel geplaatst door Jelle
Het is nog maar een paar dagen en dan ben ik hier voor twee en halve week weg en hoop ik in mexico te zitten.
Helaas daar geen geforum of misschien op afgesproken tijd met Admin.
Zullen we nog last krijgen van afkick verschijnselen? Dinsdag a.s. moeten we s´morgens al om 4.30 uur op schiphol zijn en vertrekken als het goed gaat om 6.30 uur en komen dan om 14.00 uur aan in Mexico stad. Lekker snel want we lopen 7 uur tijdsverschil in. Heb ik ook eens een dag van 31 uur.
En kaarten, helaas die verzenden we niet of misschien?
Twee weken om weer eens even helemaal bij te komen van alle werkzaamheden en inspanning.


Grootgelijk Jelle, dat geforum geeft ook zo'n inspanning.:,
Jelle goeie reis en vakantie....
Als je bang voor afkick:$verschijselen dan koop je toch even een laptop!!


[Veranderd op 24/5/02 door matthijs019]
Aapje

Bericht door Aapje »

Lieve Jelle,

Wat zal ik/wat zullen we je missen!!!!!

Een hele dikke kus van de AAP voor 2,5 week. :o
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

En zo land Jelle dan in Mexico City!!!
Afbeelding:)
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

"... en komen dan om 14.00 uur aan in Mexico stad." Lekker hoor, een jetlag en zuurstofgebrek. Ik snap 't niet, blijf toch lekker in je groene Goudse wei, Jelle!

Uhm... zijn er nog plaatsen vrij in die groep? ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik moet er helemaal van blozen, een kus van Aapje. Dat had ik nu helemaal niet verwacht, voorlopig doe ik mijn wang even niet wassen of afvegen.:,

En Matthijs bedankt voor je foto, helaas werkt hij niet er komt alleen een kruisje. Maar ik neem aan dat het een goede buiklanding geworden is.

En Pied, ja ik zou wel hier in mijn weilandje willen blijven, maar ja die nare drang in mijn binnenste die drang om steeds maar weer wat nieuws te zien van de wereld, van die drang verlies is het steeds.
Maar het fijne is als je weg bent dan verlang je op een gegeven moment ook weer naar huis.
Helaas geen plaatsen vrij in de groep. Komt ook omdat wij niet met een groep gaan, mijn vrouw en ik gaan samen en kunnen dan helemaal onze eigen gang gaan. Een beetje op mijn vrijheid gesteld, vandaar he.
groeten allemaal en hopenlijk tot ziens.
Jelle
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Aha!
Nou ja, ik had toch niet gekund. In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Jelle omdat plaatje te zien moet je even naar:

http://community.webshots.com/storage/1 ... pWk_ph.jpg
Jelle

Bericht door Jelle »

He Matthijs als ik de foto ziet dan heb ik het idee dat ik zo bij het zwembad kan uitstappen.:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ja klopt!!!!

Ik hoop niet voor je dat je langer bent dan 2 meter anders mag je daar niet komen.:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Als ik mijn schoenen met die hoge hakjes uittrekt blijf ik nog net onder de twee meter lengte. :,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

:$wat een geluk heb jij ook weer he.
Gelukkig kun je dan nog wel op slippers lopen zoals ze daar allemaal doen.;)
Calvo

Bericht door Calvo »

Zo, ik ben er ook weer 's. Ik ben nog aan het bijkomen van anderhalve week Roemenie. Dat is echt een ervaring. Ik heb daar twee nachten in een gastgezin gezeten.

Verder had ik een heel gezellige groep. Het ging van school uit en in de klas praten we over niets anders. ZIjn er hier die wel eens in Roemenie geweest zijn??

Calvo
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Nee ben nog nooi in Roemenie geweest maar dat soort landen trekken mij helemaal niet. En het zijn meestal busreizen en daar heb ik wel zo'n hekel aan.
Mijn oom die bij de stichting Hulp Oost Europa werkt gaat daar nog wel eens heen.
Doe mij maar Canada.
Als ik daar vandaag nog werk en vergunning krijg dan ga ik vandaag nog weg.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

hoopt Billy met vrouw en dochters lekker aan het strand te zitten aan de zeeuwsche kust. met schepje, emmertje, zeefje en vliegertje.

hoop dus dat dit weer een beetje aan blijft houden!!!!:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Vandaag hoopt Matthijs aan de texelse kust te lopen.

Adios,

Matthijs
Plaats reactie