De gemeentezang in post-coronatijd

Hoe is de gemeentezang in je kerkelijke gemeente?

We zijn tijdens de coronaperiode langzamer gaan zingen dan daarvoor, na corona is dit niet veranderd
1
4%
We zijn tijdens de coronaperiode langzamer gaan zingen dan daarvoor, na corona weer het oude tempo
0
Geen stemmen
We zijn tijdens de coronaperiode langzamer gaan zingen dan daarvoor, na corona zijn we sneller gaan zingen dan voor corona
1
4%
We zijn tijdens de coronaperiode sneller gaan zingen dan daarvoor, na corona is dit niet veranderd
5
19%
We zijn tijdens de coronaperiode sneller gaan zingen dan daarvoor, na corona weer het oude tempo
2
7%
We zijn tijdens de coronaperiode sneller gaan zingen dan daarvoor, na corona zijn we langzamer gaan zingen dan voor corona
1
4%
Het tempo is nooit veranderd en nog steeds niet
17
63%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: De gemeentezang in post-coronatijd

Bericht door Hendrikus »

2e Hans schreef: 08 aug 2023, 15:44
Ja, dat snap ik: ik vroeg naar het waarom van die suggestie. Ik ken Bert helemaal niet, vandaar.

Als ik hem google geloof ik niet dat hij echt bij de zang van onze gemeente aansluit.

Hele noten op normaal tempo (niet te langzaam en niet te snel) kom ik niet echt bij hem tegen.

Daarnaast zie ik dat hij voorganger is in een gemeente die totaal anders is dan wat de 3 formulieren verwoorden. Ik snap de suggestie niet.
Zijn vader was jarenlang organist aan de Boezemsingel, dus Bertje weet echt wel hoe het moet.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1500
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: De gemeentezang in post-coronatijd

Bericht door Bourdon16 »

Hendrikus schreef: 08 aug 2023, 16:27
2e Hans schreef: 08 aug 2023, 15:44
Ja, dat snap ik: ik vroeg naar het waarom van die suggestie. Ik ken Bert helemaal niet, vandaar.

Als ik hem google geloof ik niet dat hij echt bij de zang van onze gemeente aansluit.

Hele noten op normaal tempo (niet te langzaam en niet te snel) kom ik niet echt bij hem tegen.

Daarnaast zie ik dat hij voorganger is in een gemeente die totaal anders is dan wat de 3 formulieren verwoorden. Ik snap de suggestie niet.
Zijn vader was jarenlang organist aan de Boezemsingel, dus Bertje weet echt wel hoe het moet.
Met de mannenzang in Katwijk zingen ze toch wel een normaal tempo op hele noten naar mijn bescheiden mening.
2e Hans
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 aug 2022, 12:25

Re: De gemeentezang in post-coronatijd

Bericht door 2e Hans »

[quote=Bourdon16 post_id=1105410

Met de mannenzang in Katwijk zingen ze toch wel een normaal tempo op hele noten naar mijn bescheiden mening.
[/quote]

Dank; Dat is inderdaad goed zingen! Wist ik niet. Als ik googelde op zijn naam krijg ik totaal afwijkende dingen te zien. Veelzijdig mens😀.
Plaats reactie