Wie is er al op de FLORIADE geweest of gaat binnenkort???
Ben benieuwd naar jullie ervaring en mening?
Is het de investering waard, zoveel miljoenen gepompt in een park wat maar een half jaar open is??
FLORIADE
ben bang dat je net bent geweest op het tijdstip dat de voorjaarsbloeiers uitgebloeit waren en de zomerbloeiers en vaste planten nog niet ""uit"" waren!!!
Zou nog een keer gaan en dan op een beter tijdstip voorbijganger.
Zou nog een keer gaan en dan op een beter tijdstip voorbijganger.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
De floriade? daar ben ik nog niet geweest, eigenlijk voel ik me daar nog te jong voor. Het was toch een wandel park voor bejaarden? Je kunt er toch kijken naar de bloemetjes en de bijtjes? en lekker al tikkend met je stokkie rondlopen?
Ja en opa Jelle is dan wel opa maar toch geen opa.
Maar misschien, er wordt wel aan me getrokken om mee te gaan, maar ik moet er echt nog eens overslapen want degenen de mij meevragen lopen zelf al zo best niet meer en dat bedoel ik nu maar.
;);)
Ja en opa Jelle is dan wel opa maar toch geen opa.
Maar misschien, er wordt wel aan me getrokken om mee te gaan, maar ik moet er echt nog eens overslapen want degenen de mij meevragen lopen zelf al zo best niet meer en dat bedoel ik nu maar.

-
-