FLORIADE

Plaats reactie
Billy

FLORIADE

Bericht door Billy »

Wie is er al op de FLORIADE geweest of gaat binnenkort???

Ben benieuwd naar jullie ervaring en mening?

Is het de investering waard, zoveel miljoenen gepompt in een park wat maar een half jaar open is??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy

Bericht door Billy »

ben bang dat je net bent geweest op het tijdstip dat de voorjaarsbloeiers uitgebloeit waren en de zomerbloeiers en vaste planten nog niet ""uit"" waren!!!

Zou nog een keer gaan en dan op een beter tijdstip voorbijganger.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

De floriade? daar ben ik nog niet geweest, eigenlijk voel ik me daar nog te jong voor. Het was toch een wandel park voor bejaarden? Je kunt er toch kijken naar de bloemetjes en de bijtjes? en lekker al tikkend met je stokkie rondlopen?
Ja en opa Jelle is dan wel opa maar toch geen opa.
Maar misschien, er wordt wel aan me getrokken om mee te gaan, maar ik moet er echt nog eens overslapen want degenen de mij meevragen lopen zelf al zo best niet meer en dat bedoel ik nu maar.;););)
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Jelle,
Men heeft mij verteld dat er rolstoelen zijn. Misschien moet je aanbieden om zo'n ding te rijden. mag je er misschien gratis in. :%
Ik denk dat de Floriade net zoiets is als de keukenhof. Leuk voor plantenliefhebbers.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja Gerrie misschien zou ik er ook wel passen want soms voel ik me ook wel een plantje.
Trouwens een goeie tip van die rolstoel spaar ik misschien toch de entree nog weer uit.:D
secret boy

Bericht door secret boy »

Was pas een interview op de radio over....

en mensen konden bellen. (klachten enzo)

vb.

Bestel een portie satestokjes....

Krijg je een bekertje met 3 stokjes voor slechts €6,50

:$:$:$:$:$:$:$
secret boy

Bericht door secret boy »

(de floriade moet je beleven :,:,:,:,)
peentje

Bericht door peentje »

Ik ga nog niet naar de FLORIADE, die bloemenzooi, ik vind het echt niets aan hoor, maar ja smaken verschillen he.:sleep::sleep::sleep::sleep:
Loïs

Bericht door Loïs »

De bloemenzooi was nog prachtig, de prijzen iets minder... :,
Plaats reactie