Schitterende foto`s

rotweiler

Schitterende foto`s

Bericht door rotweiler »

Eén van mijn hobby`s is foto`s maken. Het lijkt me leuk dat forummers onder dit topic hun zelf gemaakte foto`s plaatsen. Een foto waar je trots op bent. Als amateurfotograaf kun je van elkaar leren.
Zelf heb ik daar geen mogelijkheid om foto`s te plaatsen. Ik bezit geen digitale camera of een scanner en kan deze ook niet van iemand gebruiken.

Zet de mooiste foto die je gemaakt hebt onder dit topic!!!
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Hey Rotweiler,

Ik kom dagelijks bij de vakfotograven in Nederland.. Fotografie vind ik ook heel mooi.. Maar dat is ook niet gek want mijn opa was ook helemaal weg van de fotografie.. Hij had honderden fototoestellen.. Zowel antiek als nieuw.. Hij kon prachtige natuur foto's maken.
Helaas heb ik zelf weinig tijd hier voor...

Misschien heb ik een opplossing voor jou probleem.. Er zijn fotovakwinkels waar de mogelijkheid is om je foto's op een CD-Rom te krijgen.. Dit kost echt niet veel.. Als je in de omgeving van de veluwe woont dan kun je misschien naar Foto Veldman in Heerde, Epe of Nunspeet die deze service heeft..
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Mooi en schitterend onderwerp waarbij we veel kunnen leren van elkaar. Ik zal wat foto's plaatsen maar niet hier. Het zijn wat vakantiefoto's van Schotland dus kijk onder 'Vakantie' bij Schotland;vakantieland??? Het zijn geen foto's van mijzelf maar die ik via de mail van de andere 'schotlandgekken' heb gekregen.
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Hoi, leuk dat je nog wat van Schotland laat zien. Krijgen we nu ook nog een verslag? Daar zat ik op te wachten. Misschien kan ik dat beter onder jouw topic zetten, maar nu zul je het ook wel lezen.
De foto`s zijn erg mooi. Goed gemaakt. Als je foto`s onder dit topic zet, zou ik het leuker vinden als ze van jezelf zijn. Dus als jij nog mooie foto`s uit Schotland hebt: zet ze onder dit topic en natuurlijk mag je ze ook onder je eigen topic zetten.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Tuurlijk heb ik foto's van Schotland maar niet digitaal. Ik hoop ook nog een reisverslag te plaatsen maar dat zal nog even op zich laten wachten want volgende week Danielkamp leiden dus ik heb er nog geen tijd voor. Maar geduld het komt er zeker aan.

Maar wat is jouw binding nu met Avanta?
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Omdat ik over anderhalve week ook naar Schotland vertrek.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

rotweiler

Bericht door rotweiler »

Mooie foto, hoor Matthijs! Is die Chevrolet (dat is het toch) van jezelf?
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Nee, nee die bedoel ik niet Rotweiler....
Ja zeker ook dat chevy is super gaaf..
En helaas is deze niet van mij.. Als ik de dollars heb dan word ik vast en zeker eigenaar van zo'n Chevrolet Blazer....

Maar je moet op die rooie letters drukken.... Dan moeten we vaker zien onderweg... Geen vandalisme maar wel humor...
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Jij hebt gewoon een flits fobie!! Als ik die verhalen lees. Soms kopieer ik ze om jouw `soort` mee blij te maken via de mail. Die waarderen dat wel. Ik vind het gewoon grappig dat iemand zich er zo over op kan winden. Als ze mij pakken voor te snel rijden, vind ik dat knap en is het mijn eigen schuld. Ik rij meestal iets te hard, dus zou het meer dan verdient zijn. En ik heb al wel gemerkt, dat rustig rijden heel wat benzine spaart!! (en boetes, je hoeft in ieder geval niet om je heen te kijken en autolichten in de gaten te houden)
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

ff off-topic

Ha Rotweiler..

Ik ben inderdaad aardig gek met snelheidcontrolles.. Het geeft me gewoon een soort kick dat ik ze weer op tijd ondekt heb..
En ja als ik geflist word.. Dan is het gewoon mijn eigen schuld is.. Maar ik ga wel lekker moeilijk doen tegen hun...

Ik heb in mijn auto een 27MC bakkie waar ik conact hou met de vrachtwagen chauffeurs.. Dat is ook erg makkelijk.. Als ik er 1 ondek dan geef ik dat gelijk door.. En als de chauffeurs wat ondekken dan hoor ik het ook direct...

Dus het is eigenlijk min of meer een leuke sport geworden... Meestal vind ik het jammer dat ik er geen 1 gezien heb...

Maar als je deze foto ziet dan weet je toch 100% zeker dat het om de poen gaat of niet dan.. Struikrovers...

http://images.google.com/images?q=tbn:y ... atso/gatso

Kan er wel om lachen.. Ik toeter altijd een keer en steek mijn duim op.. Haha, dan hebben ze het echt wel door dat ze kinderachtig bezig zijn...

Ik erger mij ook zo aan de flitscontainers aan de weg.. Ik ben nog een keer van plan om een vuilnis zak in die flitscontainer te mikken...

[Veranderd op 13/8/02 door matthijs019]
rotweiler

Bericht door rotweiler »

He, ik ga hier even op in onder je eigen topic voor zo`n zoeker van flitspalen in je auto! Anders gaat mijn topic de verkeerde kant op, wat ook mijn schuld is hoor!
ViperLodge
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 sep 2002, 01:54
Locatie: CheeseTown
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Mijn mooiste plaatje van het afgelopen jaar waren deze twee.

Foto's

Gemaakt tijdens een 2001-najaars bezoek aan mijn geliefde HuskyFarm Finn-Jann in Suomi-Finland.

Greets Vipie :eur



[Veranderd op 27/9/02 door ViperLodge]
Jelle

Bericht door Jelle »

Zeker, twee heel mooie foto´s. Een lust om naar te kijken, vooral ook de hele sfeer die je er in proeft. Heel mooi. Toppie:-:bou:
appie21

Bericht door appie21 »

kunt u /jij mij even helpen?

Origineel geplaatst door ViperLodge
Mijn mooiste plaatje van het afgelopen jaar waren deze twee.

Foto's

Gemaakt tijdens een 2001-najaars bezoek aan mijn geliefde HuskyFarm Finn-Jann in Suomi-Finland.

Greets Vipie :eur



[Veranderd op 27/9/02 door ViperLodge]
Gesloten