Koren/Zingen

anne

Bericht door anne »

Het is maar wat je een leuke afsluiting vind. Destijds vond ik het vreselijk en was ik blij dat het de laatste keer was bij de kleuters. Zo zie je maar weer...
Ieder zijn vak...
bloob

Bericht door bloob »

Ik hoorde trouwens net vandaag dat mevrouw Rijksen heel ziek is... al lang?

Enne... kleuters niet leuk? Kom nou! ongeveer 't grappigste volkje dat op aarde rondloopt...

Ik kan niet komen luisteren helaas... waarom plannen ze dat ook op zo'n doordeweekse dag?
anne

Bericht door anne »

Ze is al best lang ziek. Hoe het nu met haar gaat weet ik eigenlijk niet goed.
Ook meneer Bosland is ziek, hij heeft met Pinksteren een hartinfact gehad.
bloob

Bericht door bloob »

Oi, das niet zo mooi...

Maar waarom plannen ze zo'n zangavond niet gewoon op vrijdag? Veeeeeeeeel makkelijker. Enne... voor de pabo-ers is er vast wel een extra maaltje te krijgen op 't internaat of niet dan. (Vroeger was dat tenminste nooit een probleem...:!)
Lise

Bericht door Lise »

Veeeeeel makkelijker??? Als ze het op vrijdag doen, zijn er wel weinig pabo-ers, want die zijn dan al lekker naar huis :) Dan zullen de 'niet-pabo-ers' zelf mogen zingen (misschien toch wel een goed idee...) Maar ik vind het wel goed dat ze het door de week doen :P
In het weekend is Gouda voor de meesten ook nog te ver, dat is wel gebleken :, dus zal het wel niet zoveel uitmaken.
bloob

Bericht door bloob »

Oh, is er tegenwoordig op vrijdag geen school meer? Die Paboklanten worden ook met de dag luier...:P
Lise

Bericht door Lise »

Was dat maar waar, het zou wel leuk zijn :+
anne

Bericht door anne »

Op vrijdag willen de PABO'ers die van ver komen, graag weer op de keuken van moeders aan. Dan hebben ze hun hoofd niet meer naar zingen op vrijdagavond, langer blijven enzo. En als je dan ook nog niet van zingen houdt? Dan blijf je helemaal niet... Of is dit geen PABO mentaliteit? Iedereen denkt dat juffies en meestertjes erg graag zingen, maar ja, de tijden veranderen...

Een juffie (niet 1 van de ouwe stempel)
bloob

Bericht door bloob »

Ja, das pabomentaliteit en die blijft je je leven lang achtervolgen....
Nog steeds ben ik vaak te laat, vergeet ik dingen en ben ik vanalles kwijt.
Precies zoals ons geleerd is op de Pabo... :,:!
Pieterman

Bericht door Pieterman »

Wil je wat anders dan Pabo:

Kom dan zaterdag 22 juni naar Kruiningen. (Zeeland) Wij (Laudate Dominum) organiseren daar een zangavond. Het is in de Hervormde kerk. Het begint om 20.00 uur. Wij hopen te zingen en te muziceren. Organist is Gertjan Schipper hij hoopt ook een inprovizatie te verzorgen.

Iedereen van harte welkom!
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Gaat er nog iemand naar de bondsdag van zangverenigingen in De Doelen, zaterdag? Ik voor het eerst. Wat is het programma op zo'n dag?
bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door pingpongbal
Gaat er nog iemand naar de bondsdag van zangverenigingen in De Doelen, zaterdag? Ik voor het eerst. Wat is het programma op zo'n dag?
Ik weet het niet maar het klinkt wel leuk!
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Origineel geplaatst door Zoeker
Vb. Als je nou dinsdag in de St Joriskerk in Amersfoort was geweest, had je mijn stembanden kunnen horen klapperen...:D
Geinig, medestanders hier op het forum!!:in
Inmiddels ook op cd... zie topic 'Dit moet je écht gehoord hebben' bij Muziek.
Ge@

Bericht door Ge@ »

Om deze 'verzakte' topic maar weer in ere te stellen:

30 November is er een uitvoering van 'ons' (school)koor (= het koor waar Zoeker 't een poos terug hier ook al over had) in de Juliakerk in Veenendaal.
Dus wie zin en tijd heeft......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:in:!:bu:bou::bou::bou::in:in

[Veranderd op 9/10/02 door Ge@]
Zwabber

Bericht door Zwabber »

Jullie moeten zeker allemaal komen want...
Ge@ en ik zingen ook mee!!!:,:,:,:,:,:,:,:,:,

[Veranderd op 9/10/02 door Zwabber]
Plaats reactie