Heb je schoenen aan?HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven :haha. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2. :love
Nee, ik houd niet van schoenen aan in huis.Piet Puk schreef:Heb je schoenen aan?HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Geen idee wat je bedoelt.Hoopvol schreef:Is dit een theologische ergernis?
Je topic staat in: THEOLOGIE/ THEOLOGIE -ALGEMEEN.HersteldHervormd schreef:Geen idee wat je bedoelt.Hoopvol schreef:Is dit een theologische ergernis?
Sorry, excuus, ik heb zitten slapen. Kan een mod dit aanpassen?Johann Gottfried Walther schreef:Je topic staat in: THEOLOGIE/ THEOLOGIE -ALGEMEEN.HersteldHervormd schreef:Geen idee wat je bedoelt.Hoopvol schreef:Is dit een theologische ergernis?
Ik heb het ook regelmatig. Maar ik heb het vaak wel in de gaten en dan raak ik de randaarde van een wcd even aan.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Komt denk toch door het beroep wat we uitoefenen danHoopvol schreef:Ik heb het ook regelmatig. Maar ik heb het vaak wel in de gaten en dan raak ik de randaarde van een wcd even aan.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
MisschienHersteldHervormd schreef:Komt denk toch door het beroep wat we uitoefenen danHoopvol schreef:Ik heb het ook regelmatig. Maar ik heb het vaak wel in de gaten en dan raak ik de randaarde van een wcd even aan.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Dit ontstaat vaak in een droog (huis)klimaat, door het draaien van je (spijker)broek op de bank. Dan ontstaat er statische elektriciteit. Als je dan ook nog pantoffels aan hebt met kunststof zolen is het raak.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Haha, ik dacht dat HersteldHervormd een man was. Blijkbaar niet.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Het zal waarschijnlijk een typo zijn van HH.Zita schreef:Haha, ik dacht dat HersteldHervormd een man was. Blijkbaar niet.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Maar ik ben sowieso erg slecht in het duiden van personen achter forumnamen. Blijkbaar lees ik niet zorgvuldig genoeg.
Klopt, het met natuurlijk echtgenote zijnJ.C. Philpot schreef:Het zal waarschijnlijk een typo zijn van HH.Zita schreef:Haha, ik dacht dat HersteldHervormd een man was. Blijkbaar niet.HersteldHervormd schreef:Ik heb voortdurend bij koud weer dat ik werkelijk overal schokjes van kan krijgen. Voornamelijk op de bank. Soms durf ik haast mijn echtgenoot geen kus meer te geven. Echt onwijs vervelend als je dan een schok krijgt. Het romantische niveau daalt dan werkelijk van een 10 naar een 2.
Maar ik ben sowieso erg slecht in het duiden van personen achter forumnamen. Blijkbaar lees ik niet zorgvuldig genoeg.