https://www.rd.nl/muziek/rd-onderzoekt- ... -1.1599456
Laten we allen het RD hierin helpen en deze enquête invullen!!!
RD onderzoekt muziek in huis (enquête)
-
- Verbannen
RD onderzoekt muziek in huis (enquête)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
Re: RD onderzoekt muziek in huis (enquête)
Een goede enquete maken is lastig, merk ik. Ik vul in dat ik geen instrumenten in huis heb, en moet later invullen wat mijn belangrijkste motivatie is om te musiceren.
-
enquete ingevuld
ik had 37 vragen
Duidelijke enquete
ik had 37 vragen
Duidelijke enquete
Vroeger klonk er in ons huis altijd muziek. Gitaar en piano en dwarsfluit. Best op een aardig niveau. Nu niet meer. Er wordt uitgegaan van de huidige situatie.Dodo schreef:Een goede enquete maken is lastig, merk ik. Ik vul in dat ik geen instrumenten in huis heb, en moet later invullen wat mijn belangrijkste motivatie is om te musiceren.
Nu denk ik: wat was het leuk toen. Long time ago ...
- Dodo
Ja, herkenbaar. Mijn dochter nam de piano mee toen ze settelde. Ik zou er best weer een willen hebben. Misschien een keer een elektrieke.Arja schreef:Vroeger klonk er in ons huis altijd muziek. Gitaar en piano en dwarsfluit. Best op een aardig niveau. Nu niet meer. Er wordt uitgegaan van de huidige situatie.Dodo schreef:Een goede enquete maken is lastig, merk ik. Ik vul in dat ik geen instrumenten in huis heb, en moet later invullen wat mijn belangrijkste motivatie is om te musiceren.
Nu denk ik: wat was het leuk toen. Long time ago ...
Ja dat begreep ik ook niet.Dodo schreef:Een goede enquete maken is lastig, merk ik. Ik vul in dat ik geen instrumenten in huis heb, en moet later invullen wat mijn belangrijkste motivatie is om te musiceren.

Ik ben maar van de huidige situatie uitgegaan en niet van vroeger thuis.
Bovendien heb ik hem ingevuld over mezelf en niet w.b. de muziekkeuze van man en kinderen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Kun je geen motivatie hebben om te musiceren als je geen instrumenten in huis hebt?Dodo schreef:Een goede enquete maken is lastig, merk ik. Ik vul in dat ik geen instrumenten in huis heb, en moet later invullen wat mijn belangrijkste motivatie is om te musiceren.