Oh dat wist ik niet. Van route.nl. ik ga dat eens bekijken. Ik merkte pas ook dat inderdaad nog niet heel Nederland een wandelnetwerk heeft. Bijvoorbeeld rond Mook, 7 heuvelen etc niet. Terwijl dat echt een mooie wandelomgeving is (route n70 wil ik graag een keer doen) . Gelukkig is Zuid Holland en Brabant wel aanwezig. En ook ik loop voornamelijk alleen, krijg familie niet enthousiast afgelopen zaterdag wezen lopen tussen Lexmond en Meerkerk. Onverwacht "dichtbij" mooie natuur. Zouweboezem, Achtpolders. Veel vogels. Echt leuk.windorgel schreef:Route.nl heeft die optie ook in zich: zelf samenstellen mbv knooppunten. Helaas heeft nog niet heel Nederland een wandelknooppuntensysteem.Lilian1975 schreef:Ik gebruik naast route.nl ook wandelknooppunten app. Kan je zelf samenstellen de route. Je ziet de lengte, en tijdens lopen laat hij precies zien waar je bent.
He als je het leuk vindt, wil ik best keer wandelmaatje zijn? Ook zijn er die komoot gebruiken. Klompenpaden heel leuk.
Oh ja, je hebt ook nog de klik en print wandelapp. Staan korte en lange wandelingen op.