Een onderzoek naar een- en tweeverdieners.
Ik krijg de link niet op het forum.
Rd.nl/economie
Kost paar minuten invullen.
Voor de liefhebbers...

https://nl.surveymonkey.com/r/werkRDNLDesiree schreef:In het Rd van vandaag 12 juli, is een enquette.
Een onderzoek naar een- en tweeverdieners.
Ik krijg de link niet op het forum.
Rd.nl/economie
Kost paar minuten invullen.
Voor de liefhebbers...
Ik heb wel eens het vermoeden dat degenen die niet zo geven om een spelfout hier en daar, weddenschappen afsluiten over wie het eerst gaat vragen om een spelfout te verbeteren. Posthoorn? Mara? Refo? Hendrikus? Dodo?refo schreef:Kan die spelfout uit de topictitel gehaald worden?
refo schreef:Kan die spelfout uit de topictitel gehaald worden?
Ik ergerde me er ook al aan. Maar ik dacht: "Laat ik @refo ook nog eens een pleziertje gunnen."Dodo schreef:Ik heb wel eens het vermoeden dat degenen die niet zo geven om een spelfout hier en daar, weddenschappen afsluiten over wie het eerst gaat vragen om een spelfout te verbeteren. Posthoorn? Mara? Refo? Hendrikus? Dodo?refo schreef:Kan die spelfout uit de topictitel gehaald worden?
t Is niet gauw goed, hè?Jantje schreef:Ik ergerde me er ook al aan. Maar ik dacht: "Laat ik @refo ook nog eens een pleziertje gunnen."Dodo schreef:Ik heb wel eens het vermoeden dat degenen die niet zo geven om een spelfout hier en daar, weddenschappen afsluiten over wie het eerst gaat vragen om een spelfout te verbeteren. Posthoorn? Mara? Refo? Hendrikus? Dodo?refo schreef:Kan die spelfout uit de topictitel gehaald worden?
Overigens vind ik de titel nog steeds nietszeggend. Er hoort ook nog achter: "RD over verschil tussen één- en tweeverdieners".
Geld lijkt inderdaad een belangrijke rol te spelen in de vragen.Zeeuw schreef:Ik vind het nogal sturende vragen eigenlijk. Objectieve houding lijkt er niet achter te zitten.
Ja, en de fiscaal ongelijke behandeling. Maar als dat het doel is, was 1 vraag stellen ook afdoende geweest.Ambtenaar schreef:Geld lijkt inderdaad een belangrijke rol te spelen in de vragen.Zeeuw schreef:Ik vind het nogal sturende vragen eigenlijk. Objectieve houding lijkt er niet achter te zitten.
De vragen kunnen relevant zijn. Maar als ze zo duidelijk gericht zijn op het fiscaal regime, gaan daar m.i. de uitkomsten over. Maar misschien wordt het anders en komt er bv uit ‘ook onder de lezers van het RD bevinden zich vrouwen die zich qua werk willen ontplooien’.eilander schreef:Hoezo? Het geeft toch ook informatie over hoeveel eenverdieners er zijn (in verhouding), en wat ze verdienen en welke keuzes er gemaakt zijn? Volgens mij zijn het allemaal wel relevante vragen, hoewel ik niet goed begrijp wat er voor nieuws uit zou moeten/kunnen komen.