Overwinning van een ziekte?
Huwelijk van of met een geliefde?
Laat het hier weten.

Ik wil hier toch wat opmerken.Van Ewijk schreef:Geboorte van kind of kleinkind?
Laat het hier weten.
Dat kwam bij ons in de dankdag preek ook ter sprake.Jeremiah schreef:Weet u wat zo gevaarlijk is? Als we voorspoed gaan verwarren met zegen. Maar vleselijke rust en tijdelijke voorspoed zijn geen blijken van Gods gunst.
Ds. Karens
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Op zich vind ik dit wel een mooie vraag, maar die juichende emoticon een tikje ongepast.Van Ewijk schreef:Geboorte van kind of kleinkind?
Laat het hier weten.
Dat is zeker waar.Jeremiah schreef:Weet u wat zo gevaarlijk is? Als we voorspoed gaan verwarren met zegen. Maar vleselijke rust en tijdelijke voorspoed zijn geen blijken van Gods gunst.
Ik kan best aardig schaken ja.kasparov schreef:@Mara: Over de naam Mara: is dat ook een plaats van zegen?
Aardig in de zin van vriendelijk of van kundig...Mara schreef:Ik kan best aardig schaken ja.kasparov schreef:@Mara: Over de naam Mara: is dat ook een plaats van zegen?
In een ver verleden heb ik les gehad van een schaker. Op de middelbare school kon je facultatieve lessen kiezen en ik koos hiervoor.kasparov schreef:Aardig in de zin van vriendelijk of van kundig...Mara schreef:Ik kan best aardig schaken ja.kasparov schreef:@Mara: Over de naam Mara: is dat ook een plaats van zegen?